Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
LFJ9 | 2015-10-02 07:38 | |
![]() | Nyt brugernavn Hej! Efter problemer med opdatering, har jeg været nødt til at starte påny. Har skiftet brugernavn fra Liv74 ... Til .... LFJ9. Jeg søger specielt kvinden fra Århus der kalder sig Spike, da vi har spillet i flere år... Har anmodet om nyt spil, men med nyt brugernavn ..... God dag til alle. Vh Liv :-) | |
FruHenry | 2015-10-02 08:09 | |
![]() | Hej. Samme problem for mig, før TYRABAS nu FruHenry. Håber at " mødes" med mine "gamle" udfordringer igen. Held og lykke til andre i samme situation og go weekend til alle. Knus "Henry" | |
remming | 2015-10-02 09:47 | |
![]() | Hej til LFJ9 før ( Liv74 ) og til FruHenry før ( TYRABAS ) jeg ville tro at hvis i satte jeres billede på som før, vil dem i invitere nemmere kunne genkende jer i stedet for de nye navne. | |
danishhottie | 2015-10-02 10:44 | |
![]() | Lfj9... har givet dine oplysninger videre til vores kære spike ;0) så håber I får hygget videre :0) Hvis I søger andre , kan I evt gå ind på jeres " min side " - den finder I oppe ved siden af tunerings " knappen " Og så sende en privat besked til vedkommende . Pøj pøj | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2015-10-02 13:10 | |
![]() | Liv og tyrabas: hvorfor har det været nødvendigt med nyt brugernavn? Havde I glemt jeres password til at logge på den gamle profil? | |
FruHenry | 2015-10-02 15:09 | |
![]() | Jeg fik en besked om at der ikke var en sikker forbindelse hver gang jeg forsøgte at komme ind med navnet Tyrabas. Skrevet på engelsk. Er ik selv det store IT geni. Fik a andre at vide jeg jeg nød til at slette alt og starte forfra da jeg havde forsøgt med det andet over en uge. Ik usandsynlig det var mine manglende evner, men er glad for at være tilbage:0) | |
FruHenry | 2015-10-02 15:10 | |
![]() | Hov og billede ska lige godtages før det er på igen, sker forhåbentlig snart ;0) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2015-10-02 19:31 | |
![]() | Jeg går ud fra at du både har opdateret til iOS9 og ordkamp version 1.29? Så burde du kunne logge på tyrabas igen | |
FruHenry | 2015-10-02 21:18 | |
![]() | Jep jeg opdaterede begge, faktisk samme dag men nej kunne intet og fik som sagt besked om at der nu IKKE var sikker forbindelse og kunne så intet gøre. Som om skærmen frøs når jeg prøvede. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2015-10-02 21:35 | |
![]() | Det giver ikke mening at du ikke kan logge på tyrabas. Prøv igen! | |
FruHenry | 2015-10-03 09:45 | |
![]() | Har forsøgt igen. Prøvede at skrive glemt kode, fik ny - virkede heller ikke. Faktisk gik min kode til denne FruHenry også i udu af at be om ny til den anden. Bad om ny til denne som jeg så kunne komme på igen. Håber du forstår som jeg skriver ;) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2015-10-04 20:55 | |
![]() | Har bestilt ny kode til tyrabas. Du får en privat besked med den nye kode og så er jeg ret sikker på du kan komme ind på din gamle profil. | |