Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-03-27 11:12 | |
![]() | iPhone iOs 9.3 nyt release FEJL! Hej Installér ikke den nyeste iOs 9.3 !!! Jeg installerede iOs 9.3 på min iPhone for anden gang i aftes. Desværre havde jeg mod sædvane ikke læst på lektien inden :-( Man kan ikke åbne links fra søgninger i browserne. Forsøger man at klikke på et link i en mail, hænger mailprogrammet. | |
kal_kat | 2016-03-27 15:43 | |
![]() | Tak for advarslen! | |
Pia Hjelm | 2016-03-27 15:50 | |
![]() | Jeg har hentet uden problemer. | |
Kikri | 2016-03-27 16:24 | |
![]() | Jeg kan åbne links på min iPhone men ikke på min iPad | |
Kvo76 | 2016-03-27 17:01 | |
![]() | Du har ret mrsSwe! Jeg kan ikke længere åbne links i forummet efter opdateringen - det gælder både iPhone og iPad. Hvad gør man så? Er det noget som ordkamp retter i næste opdatering? | |
holk61 | 2016-03-27 17:25 | |
![]() | Alt funker her med 6s | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-03-27 19:39 | |
![]() | Hverken Ordkamp eller Google Sheets har nogen indflydelse på problemet eller mulighed for at rette noget. Vi må bare håbe at Apple meget hurtigt kommer med en version, det løser problemet :-) | |
IFC | 2016-03-27 22:43 | |
![]() | Umiddelbart ingen problemer her (så først din advarsel efter jeg havde opdateret ;( ). | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2016-03-28 09:04 | |
![]() | Jeg tror ikke, at det har noget med opdateringen at gøre, at vi ikke kan åbne links i tråden. Jeg har opdateret for flere dage siden, og det har været helt uden problemer. Men her til morgen kan jeg ikke åbne links. Underligt. | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-03-28 18:28 | |
![]() | Det er desværre et iOs 9.3 problem. Ifølge diverse tekniske sider rundt om på nettet breder problemet sig! Lige nu kan jeg ikke: aktivere links i iPhones mail, Safari, Beskeder, Ordkamp eller Google Sheets i Safari. Jeg har lavet et par WorkArounds: - jeg læser mails igennem mailsystemets egen App (Yahoo og Gmail) - det ser ud som om at browser-Appen Google fungerer (min Chrome virker også, men jeg har læst på nettet at den også kan have samme problem) | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-03-28 18:41 | |
![]() | For at åbne et spilark på en defekt iOs 9.3 kan man trykke hårdt og længe på linket i Ordkamp; så kommer en menu op. Vælg Kopier og indsæt så linket i Google Browseren. Lige nu kan Safari slet ikke åbne Google Sheets :-( | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2016-03-28 19:17 | |
![]() | Inge, hvilken iPhone har du? Alt fungerer på iphone6. Jeg tænker, at det er modeller ældre end 6, der har problemet? | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2016-03-28 19:20 | |
![]() | Nej - jeg spiller på 6s, og jeg har fået problemet, men som sagt er det først kommet i dag. | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-03-28 19:25 | |
![]() | Jeg kører 6S. Det er virkelig en underlig fejl! Og jeg er ikke alene om den iflg adskillige web-fora | |
Søren S | 2016-03-29 21:11 | |
![]() | Jeg har også problemet. På IPhone 6. Men jeg har IKKE opdateret til 9.3. Jeg har 9.2.1. Links virker ikke i Safari og Firefox i googlesøgninger, men fint nok hvis jeg bruger bing. Links i mail og SMS virker ikke. Forum her i ordkamp virker nu fint nok, så det går jo nok... :-) | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-03-29 21:31 | |
![]() | Seneste informationer på nettet går ud på at problemet skyldes en ændring af den centrale linkhåndtering i iOs, som pga de nye releases får forstoppelse - sådan lidt populært forklaret. Der har været rygter om at Booking.com App'en var synderen; lige nu er det de fleste tredjeparts Apps der får/forårsager problemerne. For nogle har det hjulpet at slå JavaScript fra i Safari; det har ikke virket for mig. Mon ikke der kommer en løsning i form af en iOs 9.3.1 i løbet af et par dage? Eller at Apple får udbedret deres fancy centrale linkhåndtering, så den ikke får forstoppelse ;-) | |
MrsSweDane - Spil admin/Forum admin | 2016-04-01 07:51 | |
![]() | uOs 9.3.1 er kommet i nattens løb. Og det ser ud til at den løser problemet med de låste links :-) | |
Fams6460 | 2016-04-01 15:12 | |
![]() | Tusind tak, det virker :)) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.