Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende3 018
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Jane2011-05-29 09:24
Antal indlæg: 14

Er Ordjagtspillere B-mennesker?
Kære søde medspillere!
Jeg må endnu en gang konstatere, at nogle af os A-mennesker har svært ved at finde spillere - er det mon fordi de fleste ordjagtspillere er B-mennesker? Der er altid mange logget på efter kl. 22 - og meget sjældent før kl. 10 fx her i weekenderne. Det kunne være så hyggeligt at starte dagen med et spil :-))
Jane
 
Marlin2011-05-29 12:54
Antal indlæg: 423

Hej
Godt spørgsmål, jeg sidder tit for længe oppe og spiller - jeg tror der er spillere der er c mennesker. Jeg tror jeg somme tider har spillet til over kl. 2.00 om natten. Paloma fra Uruguay er lovlig undskyldt, der er noget med tidszoner. I weekenden spiller jeg som regel i kirken både lørdag og søndag så da kan jeg ikke spille om formiddagen, ville ellers godt.
Venlig hilsen
Marlin
 
Partout - Ikke længere medlem2011-05-29 16:50
Antal indlæg: 16

Tak for dagens grin, Marlin. Jeg læste nemlig dit indlæg som om du sad og spillede ordjagt i kirken ... men da jeg fik læst indlægget færdigt, kunne jeg jo ligesom forstå, at det er noget andet, du spiller (på) i kirketiden ;)
 
fr-jensen2011-05-29 19:57
Antal indlæg: 1313

Griner med Partout - sådan læste jeg det nemlig også først Marlins indlæg - eller misforstod måske "med vilje"og sad og morede mig over, at hun spillede ordjagt i kirken ;)
Jeg vil da ærligt indrømme, at jeg er B-menneske, og samtidig har jeg bedst tid til spil om aftenen (tit sent), så da kommer jeg mest herinde.
 
Marlin2011-05-30 00:25
Antal indlæg: 423

Hej
Ha ha, altså jeg spiller orgel eller klaver. Men det andet er da sikkert også sjovt, men da skulle man vel helst have mobilt internet eller trådløst netværk for at sidde oppe ved orglet og spille. Jeg måtte jo nok spille lydløst så.
Venlig hilsen
Marlin
 
itj2011-05-30 18:40
Antal indlæg: 443

Ja, jeg ville da også gerne spille om morgenen - altså Ordjagt.
Ina
 
vinter2011-06-01 09:01
Antal indlæg: 23

Tak for jeres hyggelige indlæg - jeg må vist nok til at indføre aftenkaffe, så jeg kan holde mig vågen, til I logger på!
:-)
 
farso52011-06-01 16:21
Antal indlæg: 21

Hej. Ja, sikke nogle hyggelige indlæg. Vi er også andre der har et job at passe om dagen - det arbejde ødelægger en del af fritiden ;-) - så det er svært at være på om morgenen og resten af dagen... Men nu har jeg fri i 4 dage... så let's play...
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?