Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Partout - Ikke længere medlem | 2011-06-19 18:46 | |
![]() | HORSENs Det er blæret: Jeg logger ind på ordjagt og som den bingojæger jeg er, kigger jeg selvfølgelig straks efter, hvem der har lavet den seneste bingo, den der står oppe i hjørnet af siden. Og idag, kl. 18.40, stod der: "Seneste bingo, HORSENs, af horsens gav 92 point." Sejt! Jeg ser frem til, at jeg kan skrive PARTOUT - og glæder mig samtidig over at have valgt et brugernavn med 7 bogstaver ;) Flot, horsens! | |
SteenKR - Spil admin | 2011-06-19 23:07 | |
![]() | Cool af Horsens. Og godt set Partout. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2011-06-20 00:03 | |
![]() | Tak, Partout :) Ser frem til at der står PARTOUT af Partout. Og for at det ikke skal være løwn, så er det anden gang, jeg laver en Horsens :) | |
All in | 2011-06-30 17:34 | |
![]() | Det er så yndigt :-) Skal vi ikke sige, at den næste der laver en PARTOUT får livslangt medlemsskab...eller nåwed ? ;-) By the way...og noget helt andet. Jeg ville lave bingoen LANDMINE igår, men den gik ikke ? Hvad hulen hedder det så det som vores tanks kører over nede i Afghanistan ? | |
itj | 2011-06-30 18:29 | |
![]() | Du er landet i et af hullerne i dette spil (og det er ikke lavet af en landmine!) Det er SÅ irriterende, at helt almindelige sammensatte ord ikke findes i ordbogen og derfor ikke i spillet. Hver dag bruger jeg herhjemme en tesi, men se om man kan bruge den i spillet?! | |
All in | 2011-06-30 20:12 | |
![]() | Det er nemlig rigtigt at TESI heller ikke dutter. Men sammensatte ord har vi jo tusinder af, så forstår ikke at de ikke går her eller i den famøse ordbog (hvilket i øvrigt er sammensat af ORD og BOG) ;-) | |
SteenKR - Spil admin | 2011-07-01 17:42 | |
![]() | Kære All in og mange andre I kunne jo være proaktive i stedet for at skælde ud over manglende ord. Vi er vel enige om, at reglen om at have en fælles referenceramme er en god idé, ikke? I stedet for at være sure burde I påvirke Sprognævnet til at lade de almindeligste sammensatte ord komme i Retskrivningsordbogen. Ring til deres hotline, som I finder på hjemmesiden og spørg, hvad der skal til for at få dem til at overveje bestemte ord. Sammensæt så en liste over alle de ord, I ikke kan undvære i ordbogen og send den ind til den person, hotline foreslår. Sikkert gerne med begrundelser. Der kommer en ny udgave af RO i 2012, og de er ganske givet begyndt at redigere den. Så det haster. :o) God kamp Steen | |
All in | 2011-07-02 15:12 | |
![]() | Jeg har idag lavet en HORSENS ...hun gav kun 81 point :-) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2011-07-02 15:25 | |
![]() | Haha, tillykke All in. Mine 2 HORSENS'er gav også under 100 point. Hun er en billig bingo-dulle :) Er der andre, der også har lavet en Horsens, nu vi er i gang? Har tidligere set en anden spiller lavet den, men kan ikke huske hvem. | |
Cirkel | 2011-07-19 21:49 | |
![]() | Ja, den er jeg med på. 2011 01 02 - den gav 99 point - Horsens bingotop?? ;-) | |
Marlin | 2011-07-21 23:08 | |
![]() | Nu har jeg også spillet med horsens og lavede en horsens på 70 point. Havde den næsten et par gange, hoserne i stedet. Venlig hilsen Marlin | |
SteenKR - Spil admin | 2011-07-22 11:04 | |
![]() | Hovs. Tjekkede lige og kan se, at jeg lavede en HORSENS mod Merete den 1. maj i år. Den gav 100 point. Langt bedre end Cirkels. :o) (Jeg tabte dog alligevel med over 200 point.) | |
itj | 2011-07-22 19:51 | |
![]() | Hej SteenKR Hvordan ser du tilbage på et spil på den måde? | |
SteenKR - Spil admin | 2011-07-22 23:30 | |
![]() | Prøv at klikke på 'Min Side' i topmenuen og vælg herfra 'Statistik'. Hvis du rumler rrundt derinde, vil du kunne finde lidt mere, end du forestiller dig. Der skal bare rumles... | |