Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 021
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
lepenepe2011-09-04 22:54
Antal indlæg: 119

Elefantmedaljen
På det seneste har elefantmedaljen vist været fint i spil. Jeg har nærmest indtryk af at den skifter ejermand dagligt. Men hvorfor ikke lade den have en reel betydning? F.eks. kunne det jo være sådan at man med sikkerhed fik lov at lægge ud når man har den?
 
Marlin2011-09-05 00:10
Antal indlæg: 423

Jeg har lige haft den idag, det kunne jo være sjovt om det havde en eller anden virkning.
Måske kunne det tælles hvor mange gange man har haft den, jeg sidder somme tider og kigger topliste.
Venlig hilsen
Marlin
 
Flemming2011-09-05 10:22
Antal indlæg: 69

Jeg synes også det burde være mere synligt, at man har den. Jeg har prøvet at vinde den, uden at ane at jeg spillede mod en elefant-ejer. Det vil i hvert fald gøre én mere attraktiv at spille med. Man kunne have en en speciel farve på navnet, bogstaver i en anden font eller på anden pyntet lidt op.
Mvh Flemming
 
SteenKR - Spil admin2011-09-06 08:13
Antal indlæg: 976

Jeg er aldeles uenig i, at elefantmedaljen skal give fordele mod andre spillere. Jeg ville i hvert fald forsøge at undgå indehaveren, hvis jeg vidste, at han/hun ville få lov at starte. Så kan jeg vbedre li' Flemmings idé med at markere det med et grønt navn. Det vil jeg gerne gå videre med, hvis der er bred enighed om det.
 
Jane2011-09-06 19:34
Antal indlæg: 14

Jeg er enig i de sidste to indlæg :-)
 
dhc2011-09-06 20:24
Antal indlæg: 10104

Jeg kigger også toplister og statistikker, og jeg mangler at kunne se, hvor mange gange jeg har haft elefantmedaljen.

Jeg er også med på indlægget fra Flemming og SteenKr, selvom jeg synes, at man så ikke bliver glædelig overrasket, når man lige pludselig vinder medaljen fra en som havde den.
 
lepenepe2011-09-06 21:07
Antal indlæg: 119

Jeg er enig i at det ville være fint hvis man kunne se på et brugernavn at der var tale om en elefantmedaljebesidder (pyha - sikke et ord). Og det ville også være rigtig fint (som Marlin foreslår) hvis det af en topliste fremgik hvor mange gange man havde haft den.
Derimod er jeg bestemt ikke enig i at man ville undgå spil, hvis medaljen havde en eller anden reel betydning. Tværtimod - så ville jeg da decideret gå efter den :-)
At lægge ud var det første, der faldt mig ind, men det kunne da også være andet - 10 sekunder i ekstra tid, et valgfrit bogstav i et byt, gratis bogstaver til sidst eller.... ?
 
SteenKR - Spil admin2011-09-07 09:36
Antal indlæg: 976

Jeg har foreløbig forespurgt ejerne af sitet om muligheden for at markere indehaveren i spillerlisten (enten med grøn tekst eller et (EM) efter navnet) og muligheden for at lave en topliste med antal gange, man har haft medaljen.
Vi må lige vente med fordelene, da det tilsyneladende kun er Lepenepe, der har haft ønske om det.
 
SteenKR - Spil admin2011-09-07 16:18
Antal indlæg: 976

Monk har meldt tilbage, at han synes, at det er gode ideer, som kommer på to do-listen. I første omgang prioriterer de at udvikle apps, så man kan spille ordjagt på tablets, men det andet kommer.
 
Flemming2011-09-09 12:18
Antal indlæg: 69

Fedt hvis der kommer app's - så kan man også spille ordjagt på iPad'en på farten :-)

/Flemming
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?