Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 834
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
SteenKR - Spil admin2011-12-22 23:34
Antal indlæg: 976

God stil over for nye spillere
Der er dejligt mange nye spillere lige i øjeblikket, og det er jo fantastisk. Men vi skal altså passe på dem. I stedet for at kvæste dem dødeligt i et spil HAST eller STRESS kan vi gøre starten god og positiv.
Inviter dem til et spil NORMAL uden rating. Så er der tid til at sludre, fortælle om strategi og forklare alt det der med forkortelser og gode ord med C, X og Z.
Det kan give en positiv start, hvor de møder venlighed og hjælpsomhed, og det kan måske få dem til at blive, så de i løbet af et par måneder kan udfordre os på de hurtigere spil.
Tænk over det, jeg tror, at det betaler sig.
 
itj2011-12-23 12:10
Antal indlæg: 443

Godt indlæg! Jeg vil bestræbe mig på at leve op til det.
 
All in2011-12-25 12:44
Antal indlæg: 107

hørt hørt hørt ! jeg skal prøve at foregå med et godt eksempel. een gang skal jo være den første :-)
 
All in2011-12-25 13:59
Antal indlæg: 107

som sagt så gjort og det var endda sjovt :)
 
trolde2011-12-27 14:03
Antal indlæg: 29

det ville være rart - man føler sig noget til grin og på herrens mark. Og der er jo ting man slet ikke har lært endnu - fx hvordan man siger hej
 
hellep12011-12-28 13:09
Antal indlæg: 42

Det er lidt svært at være ny på sitet. Man får læsterlige bank hele tiden, og ens rating falder..... Men mon ikke det bliver bedre. Dét ser jeg frem til.
 
mielnm2011-12-29 22:26
Antal indlæg: 1

Det er altså noget underligt noget, at jeg -som ellers ser mig selv som lidt af en ordekvilibrist- pludselig ser mig selv lægge under for de groveste nederlag gang på gang på gang på gang.. Synes da ellers, det går mig sådan nogenlunde, men kan virkelig ikke gennemskue, hvad det er, alle I andre kan, som jeg ikke kan/gør : HVAD GØR JEG GALT?? hehe.. Det er lidt frustrerende, men også okay ;)
Men nu skriver du strategi Steen - og der er måske nøglen til min uduelighed, for den er i sandhed ikke eksisterende, når jeg spiller.. hmm.. mon øvelse gør mester, eller handler det om at tilegne sig en eller anden viden om spillet, som ikke bare kommer med tiden?

Bare lige lidt tanker herfra en ny scrappler.. :)
- Mie
 
torbenrj2011-12-30 03:05
Antal indlæg: 3847

Hej Mie! Om 2 mdr. har du over 2.000 i rating - med GARANTI, fordi 1) du har oftest spillet med spillere med ca. samme rating som du... 2) du har ikke spillet hurtigere end STRESS - også selvom nogle hajer skulle have inviteret dig til hurtigere... 3) du har lært alle de små ord (og TILLADTE forkortelser) såsom ex lex lix cv cd pc fez zen zar osv.... 4) sidst men ikke mindst har du gået benhårdt efter de røde og gule felter og UNDGÅET at lave oplæg til modstanderen, så han/hun kan udnytte disse felter... - Vi tales ved om 2 mdr....;-) - god fornøjelse...
 
SteenKR - Spil admin2011-12-30 11:47
Antal indlæg: 976

Hej Mie, Trolde og alle andre nye
Det kan godt være barskt at starte på ordjagt, det er helt rigtigt. Det er derfor, jeg har startet denne tråd, hvor jeg opfordrer til at spille uden rating. Så vil I nemlig få lidt rutine, lidt gode råd og lidt større viden om alle de 'skæve' ord.
Torbens råd er gode. Spil ikke med nogen, der er alt for gode. De er nødt til at banke jer stort, hvis ikke de vil tabe alt for meget rating på at spille, og så er det ikke sjovt. Hold jer LANGT fra spil med HAST og PANIK. Det kan være svært at overskue for selv øvede spillere, og så får man altså læsterlige bank. STRESS kan også godt være for hurtigt i den første tid.
I kan evt. spørge i forum, om der er nogen, der vil spille uden rating og bruge lidt kræfter på at forklare lidt.
Men velkommen til. Vi er lykkelige for nye spillere. :o)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?