Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 830
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Rikke_g2012-01-03 11:53
Antal indlæg: 2

Røde og gule felter - lave oplæg
Hej alle

Jeg har prøvet noget nyt i dag. En spiller laver et oplæg, hvorefter jeg kan udnytte røde og gule felter. Men over chatten bliver jeg bedt om at bruge lidt og gemme lidt til vedkommende, hvorefter han skriver at det trods alt er ham der har lavet det kæmpe oplæg.

Senere bliver jeg skældt ud for at have brugt hans oplæg. Jeg har holdt lidt pause herinde på det seneste, er der noget jeg har misset? Det kom lidt bag på mig...

Rikke
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-01-03 13:41
Antal indlæg: 989

Der er absolut intet galt i at udnytte oplægget, det er en del af spillet. Vedkommende har derfor ingen ret til at skælde dig ud. Hvis du oplever det igen og føler dig generet af det, så kontakt en af os spiladminer (SteenKR og jeg, Caw). En god idé er altid at tage en kopi af chatten, så vi ved hvad vi har med at gøre.

Caw
 
itj2012-01-03 15:16
Antal indlæg: 443

Det er ikke i orden at skælde ud for, at andre udnytter et oplæg. Man må gerne bande lidt for sig selv over at have givet oplægget, men det er også det.
Hvis det ikke bliver udnyttet godt, kan man bande lidt mere - for sig selv!
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-01-03 16:27
Antal indlæg: 9750

Undskyld - men sikken idiot! Altså ham gutten.
 
lepenepe2012-01-03 20:35
Antal indlæg: 119

Enig horsens! Selvfølgelig skal man udnytte de chancer man har. Noget andet er at det kan være en rigtig god ide at lave et oplæg, hvis man (som steen opfordrer til) spiller med en af de nye spillere i et unrated spil. De par stykker jeg har forsøgt det med bliver hver gang overraskede over, hvor mange points et enkelt ord
kan give...
 
Rikke_g2012-01-03 20:40
Antal indlæg: 2

Godt så... Tak skal I have. Tror jeg vil undgå at spille med ham en anden gang...
 
All in2012-01-03 21:43
Antal indlæg: 107

Er ud fra det du skriver enig i alle de andres kommentarer ! :-)
 
De bedre2012-01-04 14:47
Antal indlæg: 51

Jeg er ny herinde, og tror bestemt, jeg er stødt på den samme spiller som Rikke. Ham vil jeg for fremtiden gerne undgå, når jeg lægger spil ud i spillerummet. Hvordan gør jeg det?
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-01-04 15:39
Antal indlæg: 9750

Hvis han kommer ind i dit spil, kan du smide ham ud ved at trykke på knappen "Smid Ud" under fanen Mit Spil. Hvis han ikke forstår hinten, kan du oprette et nyt spil, hvor du vinger af ud for "Kun invitation". Under fanen Spillerum højreklikker du på de spillere du ønsker at invitere. Kun de inviterede kan komme ind i dit spil.

Sådan en idiot vil jeg gerne give nogle bank - altså i spillet :P
 
De bedre2012-01-04 16:49
Antal indlæg: 51

Tak for det. Så er jeg klædt på!

Bank hidser ham kun endnu mere op;)
 
torbenrj2012-01-05 01:12
Antal indlæg: 3847

har vist osse mødt ham - spil da med ham på dine konditioner - han er vist bare lidt pyldret...
 
De bedre2012-01-05 09:39
Antal indlæg: 51

Og lidt perverteret... og det gider jeg ikke.
 
Marlin2012-01-05 17:55
Antal indlæg: 423

Hej
Jeg laver tit spil hvor jeg selv inviterer, så har man jo helt kontrol over hvem man spiller med.
Venlig hilsen
Marlin
 
plattapuss2012-01-07 21:34
Antal indlæg: 6

Altså jeg vil sgu hellere spille et spil hvor der lægges relativt lange ord og dermed oplæg til modstanderen end et spil hvor der næsten udelukkende lægges 2 og 3 bogstavs ord for det har det med at lukke spillet inde på meget lidt plads :D

Og når jeg har det sådan ja så må jeg jo acceptere at modstanderen udnytter mine oplæg, præcis som jeg bestemt også har tænkt mig udnytte min modstanders oplæg
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?