Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 909
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
mammafie2012-01-22 11:02
Antal indlæg: 10

Folk der forlader spillet i utide
Nu sidder jeg endnu engang og ventter på, at jeg kan gøre et spil færdig, fordi at min modspiller har forladt spillet....
Jeg ved selv hvor frustrerende det kan være, at vide at man med sikkerhed taber. Jeg vil bare ønske at ratingen ikke blev ramt så hårdt ved at opgive, så forlod folk måske ikke bare bordet sådan uden videre. Nu kan jeg sidde og glo og vente på at tiden går.
Jeg kan da også undre mig over at folk kan have den mangel på respekt, bare at gå...

Stella2012-01-22 11:32
Antal indlæg: 24

Hej Mammmafie
Jeg giver dig fuldstændig ret, men rammes man ikke lige så hårdt på ratingen ved at gå så tiden går som hvis man opgiver?

itj2012-01-22 12:37
Antal indlæg: 443

Jeg måtte i går forlade et spil, fordi der kom gæster. Valgte sige til min modspillet, at jeg måtte afbryde spillet - og det koster! Men jeg synes, det er bedre end at lade tiden gå. Jeg tror, det ville koste mig mindre, men modspilleren skal jo sidde og vente, til tiden løber ud.
Til gengæld synes jeg også, det er lidt usportsligt blot at hoppe ud, fordi man tror, man taber. Man kan jo prøve at spille og se, hvad der sker. Om ikke andet, så får man da øvelse.

Marosk2012-01-22 12:51
Antal indlæg: 46

Hej, jeg har prøvet flere gange, at blive "smidt af" af systemet og skal logge ind igen, ved ikke om det kan se ud som om man forlader spillet? :-/
-synes også det er en uskik, at forlade midt i et spil, men som itj skriver, så kan der være situationer, hvor man er NØDT til det. Det er jo en større uskik, at lade sine gæster, eller børn vente ½ time :-)

-men kunne aldrig finde på at forlade spillet, fordi jeg tror jeg taber (efter nogle gange, at sidde med 7 konsonanter, eller vokaler flere omgange i træk, hehe)

-Men enig, det er så ærgerligt at sidde uden respons i et spil :-)

Marlin2012-01-22 13:38
Antal indlæg: 423

Hvis man sidder med 7 vokaler eller konsonanter kan man da bare bytte.
Ved bytning :
1
lægger man bare de brikker, man vil have byttet ud i et tomt område, der ikke hænger sammen med, det der er lagt
2
trykker på byt
så kan man da sikkert lægge noget næste gang
venlig hilsen
Marlin

ullala2012-01-24 19:19
Antal indlæg: 4

Jeg blir´altså smidt af i tide og utide - Er forbandet over det, for bryder ig slet ikke om folk der bare skrider, fordi det går den forkerte vej.

Altså, til eventuelle modspillere: JEG BLIR`UFRIVILLIGT SMIDT AF!

sniske2012-01-24 19:39
Antal indlæg: 1

jeg bliver også tit ufrivilligt smidt af..

Caw - Spil admin/Forum admin2012-01-24 20:03
Antal indlæg: 989

Hvilken Internet leverandør har I?

Caw

Helena2012-01-24 23:11
Antal indlæg: 1

Take a chill'pill, det er bare et spil...

Marosk2012-01-25 12:38
Antal indlæg: 46

MARLIN : Jeg er enig, ville bare komme med et eksempel på et skodspil, hvor NOGEN måske logger af :-)

Jeg synes det er ærgerligt, at man i starten hvor man ikke er helt med på reglerne, hurtigt mister point.

Synes i øvrigt også, at der mangler en del "normale" ord den ikke kender :-)

SteenKR - Spil admin2012-01-26 23:44
Antal indlæg: 976

@Marosk
Først lige velkommen til Ordjagt.
SVÆR START - Ja, man skal lige igennem de første 10-12 spil, før man er ved at være der, og det er ikke alle, der har tålmodighed til det. Derfor er vi flere, der indimellem tilbyder nye spillere at tage et testspil uden ratingpoint og med mulighed for at få lidt gode råd, tips & tricks og lidt chat om spillet mv. Det er desværre bare ikke hver gang, at nogen siger ja. Hvis du har lyst til det, kan du jo prøve at spørge efter et træningsspil uden rating og med gode råd i fælleschatten.
NORMALE ORD - De burde allesammen være med. Vi spiller jo slavisk efter Retskrivningsordbogen, men det sker jo, at systemet kommer til at udelukke et okay ord. Tjek først i Retskrivningsordbogen (retskrivningsordogen.dk) , om ordet er godkendt som ord, og skriv derefter et spørgsmål på den tråd, der hedder Spørgsmål til ordlisten. Hvis du har ret, bliver ordet tilføjet.

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?