Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende3 021
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Allanmarie2012-03-25 00:29
Antal indlæg: 1

Frustration
Som forholdsvis nybegynder i denne 'game' er det dybt frustrerende, at det indimellem virker som om der er en mystisk ' styrende kraft' der kommer ind og spænder ben! Pludselig får man at vide "at ordene ikke står på linie" - selv om man følger spillets regler fuldstændigt! Og helt alm. danske ord godtages ikke hos mig - men gerne hos modspilleren. Ja, jeg undrer mig bare...
 
SteenKR - Spil admin2012-03-25 03:43
Antal indlæg: 976

Hej Allanmarie
Jeg har aldrig tidligere hørt om den første fejlmeddelelse, med mindre, at der virkelig var en fejlplaceret brik eller flere. Det er jo svært at dokumentere for alle, men min mistanke ville være, at der måske kan være et bogstav, der har forvildet sig ind på brættet, uden at du lige tænkte over det. (Bare en tanke)

Med hensyn til de almindelige danske ord plejer der at være en forklaring. Kan du komme med eksempler? Ellers er det svært at forklare/gennemskue, hvad der går galt.

En ting er jeg helt sikker på, og det er, at reglerne er ens for alle.
 
itj2012-03-25 09:23
Antal indlæg: 443

Mht ord, der ikke står på linje. Man kan uforvarende komme til at få et ekstra bogstav med sig, når man bytter rundt på bogstaver på pladen. Hvis jeg får den melding, rydder jeg brættet og lægger op igen.
 
Controvento2012-03-25 10:47
Antal indlæg: 13

Som itj siger, det har jeg også været udsat for og hvis der ligger mange brikker kan det være svært at se i farten, så jeg rydder også bare bordet og starter igen.
 
jamach2012-03-25 15:36
Antal indlæg: 25

jeg vil også sige at der som regel er en forklaring. Er sikker på at der ikke er sær regler for nogen,så de ord der går for den ene person går også for den anden. Mht. at få en brik for meget,sker det også ofte for mig ,men det er som sagt af de andre,en brik der har puttet sig,så ja ryd og prøv igen. men ja Ordjagt er ens for alle :-)
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?