Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
nroc | 2024-09-12 14:26 | |
![]() | Tålmodighed er en dyd Med fare for at blive upopulær skriver jeg lige noget, der har ligget mig på sinde et lille stykke tid. Jeg synes nogle gange, at der i forum mangler lidt tålmodighed, lidt overbærenhed og ikke mindst en evne til at læse indenad. Det kommer til udtryk, lige så snart der er noget, der ikke fungerer, som det plejer, eller som det er forventet. Det kan være et ark, der ikke lige vil, som spillelederne vil, eller en spilleomgang, der ikke lige bliver sat i gang, sådan som den egentlig skulle efter planen. Som regel er det sådan, at spilleleder skriver i tråden, ligeså snart vedkommende opdager det, og igen, når vedkommende har fået det fikset, eventuelt med hjælp fra andre. Det kan altså godt tage lidt tid! Husk på, at alt, hvad der foregår her, sker på *frivillig basis*. Det er mennesker, der har lige så travlt som dig selv i hverdagen, der bruger deres kostbare fritid på at skabe nogle sjove og hyggelige rammer for spil, som du nyder godt af. Det mindste, du kan gøre, er at give dem plads og tid. Og så i øvrigt læse de beskeder, de skriver i tråden. Alt godt herfra! :-) | |
doex | 2024-09-12 16:35 | |
![]() | Ja Nroc, jeg har flere gange tænkt nøjagtig det samme. Lad os nu være glade for at der er en flok mennesker der gider bruge deres fritid på at skabe det her forum vi alle hygger os med. | |
hannelund | 2024-09-16 09:26 | |
![]() | Helt enig :) | |
OrdMesteren | 2024-09-16 14:06 | |
![]() | Hørt! | |
anordning | 2024-09-16 19:26 | |
![]() | <3 | |
masterfranz | 2024-09-18 06:41 | |
![]() | Vi skal være gode ved hinanden | |