Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 900
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
tittit542012-07-02 12:07
Antal indlæg: 278

Så lidt Ninni, jeg og alle andre hjælper gerne hvis det ønskes :)

Et muligt forslag til Ninni og andre i samme situation med både at skulle mestre spillet og chatten på samme tid, er at man i starten (når det er muligt) kort skriver: at man gerne ville snakke, men er for langsom/eller det er svært at chatte samtidig - men langt hen af vejen er lang de fleste ret tilfredse blot der bliver sagt: Hej og tfs/tfk (tak for spillet/tak for kampen) så kommer det med at kunne chatte nok med på et senere tidspunkt og det er al ære værd at spillet ikke kun er tiltrækkende for unge mennesker men at man her kan møde folk i alle aldre.
Personligt bliver jeg 'glad i låget' hver gang jeg spiller med en spiller der er +70 og tænker: det sidder der en der stadig er frisk og har mod på at lære nyt og kommer til at tænke på Ellen i Pilehuset der som ca. 98 årig købte hendes første PC, fordi hun ville skrive mail til sit barnebarn i Alaska - det er da fantastisk :D
 
Ninni - Ikke længere medlem2012-07-02 23:55
Antal indlæg: 57

Ja, sådan er det nok mange, som ville önske sig at man fik det, når man blev gammel! Selv er jeg naturligvis slet ikke gammel, (78). Altså: Man kan väre gammel och man kan väre äldre. Når man er gammel, så er man äldre end når man er äldre... Nå, hovedsagen er, at man pröver at hänge med, men man kan godt märke, at harddisken der oppe i knolden ikke fungerer som för. Navnlig når man spiller ordkamp! Og når man som jeg er en svedansker, så kan man komme med mange svedismer, som tager tid. Men OK - jeg har ingen ambitioner at få 6000 i rating! :-)
Fik et tips, at man kan spille mod sig selv, det vidste jeg ikke. Det er en god ting som träning.
 
Janniemette2012-07-04 08:39
Antal indlæg: 15

Kan høre jeg er dårlig opdraget. Jeg har spillet herinde uden at skrive tfs, eller hej.
Jeg tænker bare at, det er for spillet. Selvfølgelig svare jeg på at en person henvender sig til mig. Sådan er jeg heller ikke :)
 
Lilli2012-07-04 09:24
Antal indlæg: 3734

Dårlig opdraget, er det ikke lidt overdrevet, hvis du kun har været tilmeldt i 5 dage, så har du da bare meget at lære, vi andre har jo også måtte vende os til"jargonen" ;))
 
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?