Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende3 019
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
poeten2012-08-22 15:31
Antal indlæg: 35

zzzzzzzzzzzz
Jeg kan godt blive lidt arrig indvendig når ens modspiller kommer med en masse zzzzzzzzzzz - hvis man ikke lige har placeret bogstaverne på brædtet indenfor et minut! Hyggen går fuldstændig af spillet, når man på den måde bli'r småstresset!
Men så ved man selvfølgelig hvem man ikke skal spille med en anden gang!
 
Lilli2012-08-22 15:47
Antal indlæg: 3732

Hvis en modspiller gør det for at stresse dig, har vedkommende valgt et forkert spil, men hvis han/hun gør det for at sikre sig at der stadig er forbindelse, så burde han/hun enten forklare sig ( det har jeg oplevet) eller finde en anden bogstavkombination :)
 
poeten2012-08-22 16:41
Antal indlæg: 35

Jeg er ret sikker på det var med fuldt overlæg - ved kommende forsvandt også bare da spillet var slut - uden den lille markering tfs - som næsten alle heldivis bruger...men pyt nu med det - han havde nok bare haft en dårlig dag! Jeg er utrolig glad for at være med her, og bruger mange timer, sammen med en masse dejlige og humoristiske mennesker...
 
catz2812 - Ikke længere medlem2012-08-22 17:01
Antal indlæg: 83

Jeg bliver lige lidt overrasket, selvom det heldigvis ikke er mig, der er synderen. Jeg skriver nemlig ofte zzzzz i mobilspillet, når jeg går i seng, så modstanderen slipper for at sidde og vente. Ville ikke have drømt om, at det kunne misforståes.
 
itj2012-08-22 17:35
Antal indlæg: 443

Ærgerligt, når en spiller viser dårlig opførsel.
Godt, at de fleste er herlige at spille med.
 
poeten2012-08-22 17:44
Antal indlæg: 35

Ja, det har du ret i itj - det er virkelig nogle herlige typer der spiller her, og vi er priviligerede at vi har fået sådan et sjovt og spændende spil at "lege" med, og så ganske gratis!

Til catz2812 - jeg ved ikke så meget om mobilspil, men er det ikke sådan at man har flere timers betænknigstid - og der kan man jo udmærket bruge zzzzz når man går i seng!
 
vibeke1612012-08-22 22:08
Antal indlæg: 8

kære poet
kender det godt / da jeg netop har oplevet den beskrevne situation - og netop det gør at man bliver stresset, og spillet kører bare ikke. - Jeg har noteret mig hvem modspilleren er, og denne person er på listen over dem jeg ikke spiller med - indtil videre er der kun den ene på listen.
 
poeten2012-08-22 23:13
Antal indlæg: 35

Tak Vibeke! Måske er jeg også for nærtagende, men vi skal være her allesammen - også os der er lidt langsomme! Men tak for dit svar....
 
Mostertilni2012-08-23 00:11
Antal indlæg: 5

Det syntes jeg bestemt ikke er ok - nogen gange tager det da længere tid især hvis der er mange muligheder for placering af brikker eller der er noget omkring en der forstyrrer - jeg oplever da at tlf. skal tages, hunden vil lukkes ud og lign. og det tager jeg mig tid til ellers syntes jeg da hyggen går af spillet.
 
Cecil2012-08-23 11:31
Antal indlæg: 1

Jeg har nu været herinde 1 uges tid og er virkelig glad for, at jeg fandt dette tidsfordriv og har kun positive indtryk af mine modstandere :0) men det må være muligt at kontakte administratoren, hvis især en person er konstant generende?
 
tittit542012-08-23 22:57
Antal indlæg: 278

Cecil, man kan ALTID kontakte admins hvis man oplever noget der ikke er OK i et spil - man tager ganske enkelt en copy af spillerchatten fra start til slut og sender denne til enten Caw eller horsens, som en privat besked - derefter vil der blive taget hånd om problemet.

mvh tittit54
 
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?