Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 985
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
steennielsen2012-09-02 15:53
Antal indlæg: 1956

Ikke for at tale om rating
Men jeg tror, det handler om rating.
Jeg forstår ikke dem som logger sig ind og kun vil spille hast. De vælger simpelthen at været logget ind rigtig længe uden at spille, fordi de ikke vil spille de langsommere spil, ja det har jeg svært ved at forstå.
Måske jeg kan få en forklaring her;
Med venlig hilsen
Steen
 
labas022012-09-02 16:33
Antal indlæg: 76

Ja, Steen - ligesom du ikke vil spille de hurtige spil, er der nogen af os som ikke vil spille de langsomme spil. Fo mit vedkommende giver de ikke nok udfordring. Jeg ved at du spiller langsommere spil for primært at kunne lægge bingoer og det finder du glæde i, og jeg finder glæde i kampen mod uret. Det handler ikke om rating for mig, men jeg har ikke tålmodighed til de langsommere spil. - og jeg ved at du nu vil svare at der også er mere tid til chat i de langsommere spil - og det er jo igen et valg eller priotering hvad man er til :-) Men jeg kan iøvrigt ikke forstå at du går op i hvor lang tid man er online - betyder det noget for din spilleglæde :-) Venligst Christina
 
Ninni - Ikke længere medlem2012-09-02 17:15
Antal indlæg: 57

Hej Steen! Jeg har det lige som du med at ville spille de langsomme spil - det er jo mest "Normal". Så kan man have tid til chat og det synes jeg er en stor del af charmen i Ordkampen. Der er nogle, der ikke vil chatte og det er da helt OK, så gör man det ikke. Vi mennesker er så forskellige - nogle kan lide det ene og andre noget andet. Jeg kan godt väre logget inde lidt länge, fordi jeg venter på at nogen lägger op til Normalspil. Så kan jeg selv välge, hvem jeg vil spille med! Jeg synes Ordkamp er sådan et hyggeligt spil, det er som en stor familje nästen. Den svenske modsvarighed er slet ikke det samme. Vi kan väre glade for at vi har dette spil, som endda er gratis. Der må väre nogle som har et stort arbejde et eller andet sted - tak til dem! Og Steen - - vent bare, til jeg bliver lidt dygtigere - så vil jeg spille mod dig!!
 
steennielsen2012-09-02 18:20
Antal indlæg: 1956

Til labas02
tak for svar og for lige at pointerer, så vil jeg ikke fornærme nogen, men bare have en forklaring, på min manglende forståelse.
Jeg vil lige fortælle dig, at jeg nogen gange springer på et hurtigt spil, fordi det er det eneste der byder sig, men ja, jeg vil hellere de langsommere.
Det var der, min manglende forståelse var, hvorfor ikke gå med til et langsommere istedet for ikke, at spille og det har intet at gøre med at jeg holder øje med hvor lang tid, du eller andre er på.
Jeg har respekt for at folk kan spille de hurtige, men endnu større respekt for dem med mange point som indlader sig på et spil, der går langsommere mod lavere rangerede, med risiko for at miste mange point. Hermed er den ros givet til dem
 
vaffi2012-09-02 18:23
Antal indlæg: 731

ja labas kampen mod uret er ret fed. Og jo steen vi er nogle der chatter mens i spiller hast, det kniber når vi spiller panik :-)
 
BenteA2012-09-02 18:24
Antal indlæg: 2588

Jeg spiller hast og panik simpelthen fordi de langsomme spil keder mig frygteligt.
Det sker da, at jeg er logget på uden at spille. Nogengange surfer jeg på andre sider eller noget andet. Hvis jeg skulle spille et spil normalt kan jeg jo også risikere, at det tager en time, og det er heller ikke altid man har tid til at spille en hel eller halv time. Det er rart at man kan gå til og fra som man har lyst til.
 
labas022012-09-02 18:28
Antal indlæg: 76

Hej Steen!
Jeg opretter altid spil uden invitation, dvs. jeg spiller mod alle uanset ranking, og dermed ryger min ranking op og ned hele tiden. Jeg chatter iøvrigt også - selv i de hurtige spil og det gør måske at jeg ikke så tit får en bingo. Men jeg online så længe fordi jeg ordner andre ting på computeren imellemtiden, og kun springer på de hurtige spil når de viser sig, uagtet hvilken rating - har ikke lyst til at springe på de langsomme spil, da jeg føler at jeg bare sidder og venter istedet for at kunne ordne andre ting. Men hurra for forskelligheden ,-)
 
steennielsen2012-09-02 18:36
Antal indlæg: 1956

Tak Ninni.
Jeg ved godt at vi mennesker er forskellige og kan lide forskellige ting og kan godt sætte mig ind i, at nogle finder det kedeligt og uden udfordring at spille et langsomt spil.
For mit vedkommende behøver man heller ikke sidde og chatte mens man spiller, det er også sjovt bare at koncentrere sig med at spille.
Men jeg må forstå det således, at nogle heller vil være fri for at spille, end spille et lidt langsommere spil. ( sjovt at det hedder hurtigt og stress, men de er ikke hurtige nok:) )
 
steennielsen2012-09-02 18:41
Antal indlæg: 1956

Vaffi: Jeg forstår ikke at i kan nå det
 
steennielsen2012-09-02 18:44
Antal indlæg: 1956

Jeg er glad for svarene og forstår bedre nu.
Specielt det med at man er låst til et spil, når først man er på.
 
vaffi2012-09-02 18:51
Antal indlæg: 731

skal jeg være meget fræk steen, så er det fordi vi er kvinder :-)
 
steennielsen2012-09-02 19:04
Antal indlæg: 1956

Der er nok noget om det vaffi
 
itj2012-09-02 19:18
Antal indlæg: 443

Jeg foretrækker også de hurtige spil. Stress eller hast - og en sjælden gang panik. I stress kan jeg nå at chatte meget, hvis min modspiller har lyst, og i hast kan det også nås.
Jeg har ikke ro til de langsommere spil.
Det betyder også, at jeg tit får tæv, men det gør ikke noget, så længe jeg har det sjovt. Spiller meget gerne med dig, Steen!
 
Lilli2012-09-02 19:46
Antal indlæg: 3732

Til Steen, jeg har i mange år spillet på bræt med min familie og det har altid generet mig at de var "timer" om deres træk, den samme fornemmelse har jeg her hvis jeg spiller langsommere end hurtigt, jeg føler ikke at jeg har sværere ved at lægge bingoer, det er langt hen ad vejen jo osse et spørgmål om hvilke bogstaver man får. I de seneste måneder har jeg primært spillet mobilt, og der bestemmer du jo virkelig selv hvor længe du vil være om dit træk! Til gengæld kam man så have flere spil i gang oh så behøver man ikke at sidde bag skærmen og vente i "timer" ;) på sin tur
 
steennielsen2012-09-03 09:47
Antal indlæg: 1956

TIHI
Jeg kan slet ikke forstå, at man syntes "HURTIG" er langsomt, jeg tror med lidt træning at jeg finder "stress" ok.
Jeg lægger mærke til, at det ikke engang er fordi jeg er blevet "gammel", fordi der er mange, som er ældre end mig, der spiller de hurtige spil, dog som vaffi siger, mest kvinder:)
Jeg for stress af de hurtige spil, specielt når den røde begynder at blinke, når jeg taber bogstaverne på vej op på pladen og trykker på de forkerte knapper, men jeg vil give det en chance engang imellem, jeg har da engang været med i HAST-turnering, det skal dog siges at jeg ikke nyder det og der bliver ikke tid til snak, så ved i det.
 
Misbehave2012-09-04 08:07
Antal indlæg: 150

Du er og bliver min ven og bingohersker herinde steennielsen. Nyder, når du logger på og nyder vores spil med de up's og down's de kaster af sig...
 
steennielsen2012-09-04 15:03
Antal indlæg: 1956

Tak Misbehave og ilm, det koster dog tit point, at man har den lidenskab med bingoer, men sjovt kan det også være, på et tidspunkt lærer jeg måske at være mere strategisk, men når jeg ser på bogstaver der ligner en bingo, har jeg svært ved at lade være, men jo mere man spiller, jo bedre bliver man vel???
 
Majao2012-09-06 23:31
Antal indlæg: 61

Sagt med et stort blink i øjet så: Kære kvindelige medspillere, vi skal bare være glade for at der findes mænd som Steen "who likes it slow and enjoys smalltalk"....;-D
 
Lilli2012-09-07 10:54
Antal indlæg: 3732

Så sandt så sandt ;-D
 
steennielsen2012-09-07 11:16
Antal indlæg: 1956

Jeg takker mange gange:)
Jeg har lige prøvet de hurtige spil og endda lykkedes med bingoer, tror det er fordi, at modstanderen ikke når at tænke på oplægget, fordi det går så stærkt, men er stadig imponeret over spillerne herinde på de hurtige spil, syntes det er svært ikke at dumme sig, fordi det går så hurtigt og mange har ikke engang spillet så længe.
Det er godt nok også dyrt at overskride tiden på hurtige, det er lykkedes mig enkelte gange ikke at overskride tiden, men så er det ikke særlig gennemtænkt det jeg har lagt, så mister man pointene på det, istedet for på tiden:)) Er dog begyndt, at kunne følge lidt med på
" STRESS" , holder dog mest af "HURTIG" kan faktisk nu syntes at
"NORMAL" engang imellem går for langsomt, så...................:)
 
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?