Spillerum
Giraffen3
Krokodillen0
Indloggede3
Mobilspil
Igangværende2 856
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
catz2812 - Ikke længere medlem2012-12-07 16:38
Antal indlæg: 83

Når man udfordrer en dygtigere modstander
Jeg synes, det er sjovt og lærerigt at spille mod de dygtigste mobilspillere. Imidlertid forstår jeg godt, at nogen af dem vægrer sig ved at spille, da de kan miste ratingpoints,selvom de vinder spillet. Det er ærgerligt, og jeg synes faktisk selv, det er træls at vinde points ved et tabt spil. Kan man ikke ændre reglerne, så man aldrig mister points, når man vinder?
 
Ole Juhl2012-12-07 18:13
Antal indlæg: 34

Dårlig ide.
Ratingsystemet sikrer, at det ikke kun er dagsformen, der tæller.
 
itj2012-12-07 18:54
Antal indlæg: 443

Men man kan vælge at opfordre til et uranket spil.
 
Ole Juhl2012-12-07 19:37
Antal indlæg: 34

på mobilen?
 
horsens - Spil admin/Forum admin2012-12-07 21:01
Antal indlæg: 9750

Det er primært standard spillere der ligger i toppen, så hvis du har inviteret til tilfældigt, har du grunden til afvisningen.
 
Misbehave2012-12-08 07:06
Antal indlæg: 150

Så lærte man DET!!!
 
Babelbygger2012-12-08 11:54
Antal indlæg: 417

Hej catz, du er velkommen til at udfordre mig. For mig kan der være flere grunde til ikke at tage en udfordring. Hvis folk ligger 2000 point under, så synes jeg, de skal spille lidt mere, før de udfordrer helt i toppen for at vise, at de har en vis styrke. Og af og til har jeg bare ikke lige tid, eller bliver udfordret i tilfældig, som jeg ikke spiller. Men er folk inden for ca. 1000 point i rating, så prøver jeg at tage stort set alle udfordringer - eller udfordre tilbage senere, hvis jeg ikke har tid
 
carmet2012-12-08 13:46
Antal indlæg: 185

Hej catz og andre, jeg spiller mod alle, helst standard, men også tilfældig. Afviser dog en gang imellem hvis jeg har for travlt - ratingsystemet sikrer, at alle gør sig umage, også hvis man spiller mod en m meget lav ranking.
 
Lita2012-12-08 15:30
Antal indlæg: 1

Jeg spiller mod alle. Synes det er helt ok at miste point hvis jeg spiller mod en, der har meget færre points end jeg, og synes det er helt fint at bøffe points fra en der har mange flere end jeg :)
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-12-08 16:13
Antal indlæg: 989

Jeg er åben over for både standard og tilfældig. Spiller mest tilfældig, men hvis jeg bliver inviteret til standard siger jeg aldrig nej =)

Caw
 
steennielsen2012-12-09 12:26
Antal indlæg: 1956

Til Babelbygger.
Så spiller du med de samme ca. 10 mennesker, jeg kan også se, at du ikke spiller så meget.
Så du har nok ikke så meget tid.
Man kunne fristes til at tro, at du bare var bange for at miste din førsteplads.............. ................
 
Babelbygger2012-12-09 13:27
Antal indlæg: 417

Hej Steen, sikke meget, du kan få ud af at tolke :) Du er velkommen til at udfordre. Jeg udfordrede dig for to uger siden i øvrigt, men du tog ikke imod. Jeg går ikke ud fra, at det var fordi, du var bange for din placering, men mere, at du ikke lige havde tid.

Men ja, jeg spiller ikke vildt meget for tiden, så når jeg spiller, synes jeg, det er sjovest at spille mod folk, der ikke er alt for langt fra i ratingspænd. Jeg ville sikkert kunne tjene flere ratingpoint ved at spille mod lavereratede, hvilket jeg også ofte har gjort, da jeg havde lidt mere tid, men jeg synes ikke, det er lige så spændende, hvis det kun drejer sig om, hvorvidt man skal vinde m. 300 eller 400 point. Smag og behag, nogle kan godt lide at vinde hele tiden. Jeg kan godt lide, når der er lidt spænding om udfaldet
 
steennielsen2012-12-09 13:47
Antal indlæg: 1956

Til Babelbygger.
Jeg ved ikke om du snakker om mobilspil, der har jeg nu spillet over 600 spil, noget af det første jeg gjorde, var at udfordre dig, det har jeg fortsat med siden, men hver gang siger den, at jeg ikke kan udfordre dig før du har svaret på min tidligere udfordring, så måske der er noget galt med systemet, for jeg har heller aldrig modtaget nogen udfordring fra dig, som jeg selvfølgelig aldrig ville afvise.
Men jeg tror stadig, du er lidt bange for at miste den førsteplads....... :-) lol
 
catz2812 - Ikke længere medlem2012-12-09 14:04
Antal indlæg: 83

Eftersom det var mig, der startede denne tråd, så føler jeg mig foranlediget til at sige, at den nu har bevæget sig meget langt væk fra den oprindelige hensigt.
 
steennielsen2012-12-09 14:21
Antal indlæg: 1956

Du er uskyldig catz.
Men det hænger sammen og jeg skal jo også bare drille/provokere mesteren.
Men der er andre spillere i toppen, som altid tager imod en udfordring og havde jeg haft en lige så flot hat, som Ole Juhl, havde jeg taget den af for dem.
Selvfølgelig handler det om rating og det er fair nok.
 
steennielsen2012-12-09 15:02
Antal indlæg: 1956

Jeg beklager og undskylder at jeg får denne tråd til at ligne en personlig fight, det var ikke hensigten.
Også en undskyldning til babelbygger, hvis du blev fornærmet.
 
Angantyr2012-12-09 16:19
Antal indlæg: 1

hej steen, det er ikke noget problem, men jeg tror, du skal re-installere din app, for jeg har ikke modtaget de udfordringer, og jeg har som sagt udfordret dig så sent som for to uger siden
 
steennielsen2012-12-09 16:23
Antal indlæg: 1956

Angantyr ????? Hvem er du ?
Er det babelbygger med en ny profil?
 
Babelbygger2012-12-09 16:48
Antal indlæg: 417

sorry, ja jeg prøver at lære at spille tilfældig på denne profil
 
steennielsen2012-12-09 17:02
Antal indlæg: 1956

Tøsedreng §§"#€%&....... :-(
Det bekræfter jo kun min teori ................lol
Men helt fair, du skal ikke udfordre mig, før du har fået nogle point :-P
 
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?