Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
Smølfen | 2013-02-04 16:57 | |
![]() | Hvad blev der af "tak" ? Nu har jeg de sidste mange tabte kampe sagt tillykke til vinderen og hver gang er de smuttet uden at sige tak.. Er det bare mig eller hvad blev der er høfligheden??.. Det skal siges, at det ikke er vårharer, jeg har spillet imod, så det forundrer mig kun endnu mere, at høfligheden er forsvundet. Sidder næsten tilbage med følelsen at ikke at gide ønske tillykke mere, når det alligevel ikke engang bliver bemærket. Synes det er så synd, at folk ikke engang ser andres lykønskninger. Ja bevares det er kun et spil, men derfor er det da så ærgeligt, at det bare går ud på at vinde og så smutte hurtigst muligt igen.. Men jeg bliver altså ved med at ønske tillykke. MIN høflighed skulle jo ikke også gerne forsvinde i mængden :) | |
poeten | 2013-02-04 17:28 | |
![]() | Ja, man sidder med følelsen af, at men næsten ikke var værd at spille med, når folk bare smutter! Høflighed koster stadigvæk ingen penge! | |
Poul | 2013-02-04 17:41 | |
![]() | Kære 'Smølfen'. Jeg møder heldigvis allermest udsøgt venlighed, høflighed og opmærksomhed - men jeg kender godt følelsen, når man har lagt, hvad man har af evner, glæde og venlighed i et spil, så er det en 'lammer', når man selv har takket af, at blive mødt med: 'X' har forladt spillet. Jeg stiller mig hermed op i rækken af spillere, som vil gøre alt for at bevare glæde, høflighed og venlighed i denne herlige leg. PL | |
itj | 2013-02-04 17:52 | |
![]() | Enig med jer. Det er et herligt spil, også når man taber. Og et tfs eller tlk er det mindste, vi kan forvente fra hinanden. Jeg respekterer, der er nogle, der ikke har lyst til - eller har tid til - at chatte under spillet, men vi bør alle tage os tid til at hilse pænt på hinanden. | |
Himmelpinden | 2013-02-04 18:44 | |
![]() | Smølfen, jeg kan kun være enig med dig siger altid selv tak eller tillykke. Dog vil jeg sige at du skriver det ikke er vårharer du spiller imod. Jeg ved ikke om de så skriver hej, for jeg har mødt nogle som simpelthen ikke ved hvordan man skriver i chatfeltet. Bare en tanke at det måske ikke kun er uhøflighed. | |
mutti 99 | 2013-02-04 19:01 | |
![]() | Helt enig med jer ! Det mindste man kan gøre er da at sige tak når man bliver ønsket tillykke og hilse på hinanden når man starter et spil. Senest idag har jeg oplevet en som hverken ville hilse eller sige tlk. og det er ikke fordi vedkommende ikke kan finde ud af det......trist! | |
CrookedNote - Ikke længere medlem | 2013-02-04 21:10 | |
![]() | Spiller jeg mod en, som hverken siger buu eller bææ. Ja, så er det første og sidste gang, jeg spiller mod den person. | |
birnie2 | 2013-02-04 21:50 | |
![]() | Ja lidt øv når der ikke er noget høflighed. Siger altid tfs el. Tillykke . Chatter gerne under spillet. Men som himmelpinden påpeger er der rent faktisk mange som helt enkelt ikke sætter sig ind i spilleregler og de muligheder der er her i ordkamp. Selvom jeg har spillet i godt 1 år har jeg da heller ikke helt styr på tingene men det begynder at hjælpe. Men støder jeg på en som ikke svarer plejer jeg at spørge om det er ok at vi chatter ubdervejs andre gange skriver jeg bare og svarer de ikke - ja så er det deres sag. Men er altså ikke stødt ind i så mange endnu. I starten her på min tabletvar jeg da heller ikke sikker på hvor jeg kunne chatte henne. Og har da også skrevet flere gange men ikke fået trykket på send. Man lærer hen ad vejen. Synes det er værre når man støder ind i en spiller som er grov - men så stopper jeg bare chattwn. Den slags spillere findes også. | |
lsw | 2013-02-04 22:41 | |
![]() | Synes ikke selv jeg er uhøflig, men må indrømme jeg kun siger tfs og hverken tillykke eller tak når spillet er slut. Skriver dog altid tillykke når en modstander lægger en bingo. Til gengæld oplever jeg selv at modspiller ofte er væk inde jeg når at skrive tfs | |
Lilli | 2013-02-04 22:43 | |
![]() | Synes også det er almindelig høflighed at sige "goddag og farvel" men må så alligevel konstatere at jeg ind imellem glemmer det, mest fordi det er sværere at se chatten på tabletten end på pc'en. Til gengæld har jeg aldrig mødt nogle ubehagelige ting herinde. | |
Smølfen | 2013-02-05 14:22 | |
![]() | Hvor dejligt at høre, at det ikke kun en mig, der kan finde på at være høflig ;) Himmelpinden - det er folk, der siger hej til at starte med og de siger også tfs. Så jeg går ud fra, at de har styr på at skirve i chatten ;) Mht at chatte mens man spiller, der må jeg melde pas. Det bliver kun til meget lidt, da jeg ellers ikke kan koncentrere mig :D | |
anne8167 | 2013-02-05 16:03 | |
![]() | Hmm siger nu altid hejsa tfs og tillykke . Men spiller mod en det siger tfs og tak hvis vedkommende har vundet . Men siger det inden jeg når at skrive noget. Tænk sig så synes jeg faktisk det er lige meget og kun floskler man fyrer af inden man smutter . Så er det da lige så fint bare at smutte;) | |