Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 861
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
Misbehave2013-06-26 06:50
Antal indlæg: 150

Aktualitet
Er det et nyt tiltag herinde, at indlæg, man har kommenteret på, ikke længere opprioriteres, så de fremkommer ude på startmenuen? Jeg har senest kommenteret hele 2 steder vedr. turneringer til PC-folket. Men det er der jo ligesom ingen, der opdager, når der ikke lander på forsiden...

Himmelpinden2013-06-26 09:17
Antal indlæg: 6286

Misbehave det gør de så vidt jeg kan se også. Jeg har ihvertfald læst begge dine indlæg. Den ene er under snak den anden under turneringer.
Specielt under turneringer kommer der mange indlæg og derfor ryger den hurtig nedad.

Jeg overvejer lidt om jeg skulle lave en "last man standing" for pc spillere, men kræver lige jeg ved der er en aften jeg kan 100 procent og skal jo også helst være med lidt varsel:-)

horsens - Spil admin/Forum admin2013-06-26 10:26
Antal indlæg: 9756

Tråde og indlæg under turneringsforum fremkommer ikke længere på forsiden. Det ændrede vi på for nogle måneder siden, da forsiden nærmest kun bestod af turneringstråde. Der er jo stor aktivitet med indberetninger af resultater mm. Det var til gene for dem, som ikke havde interesse i turneringer. Også grunden til at jeg nogle gange flytter en turneringstråd til Snak for at den netop skal komme på forsiden, hvis vi skal hverve nogle deltagere.
Du kan godt regne med, at dine indlæg bliver læst, men du kan derimod ikke regne med, at folk kommenterer på dine kommentarer...

rebecca1963 - Ikke længere medlem2013-06-26 11:21
Antal indlæg: 618

Misbehave, jeg har også set dine indlæg :)

MrsSweDane - Spil admin/Forum admin2013-06-26 12:39
Antal indlæg: 6013

Jamen - jeg har da også set dem :-) - men er absolut ikke PC spiller. Elsker mobiliteten!

.....og i øvrigt undret mig lidt over hvorfor der ikke er nogen af PC spillerne, som har mod på at arrangere en turnering for dem.

nikolai19662013-06-26 17:16
Antal indlæg: 11

Hej spille kaptajner ;-) da jeg ikke lige kan se hvordan jeg starter en ny tråd - så skriver jeg her. Tror jeg har fundet en lille fejl i spillet i dag. Jeg kom til at bytte alle 7 bogstaver hvor af den ene brik var en joker - og så fik jeg kun 6 brikker tilbage !! Skal jeg så spille med kun 6 brikker resten af kampen ? - hilsen Nikolai ;-)

itj2013-06-26 17:26
Antal indlæg: 443

Hold da op - jeg har ikke opdaget, at turneringsindlæggene var væk fra forsiden. Så forstår jeg bedre, jeg ikke kan finde noget om det!

Misbehave2013-06-27 16:05

Jeg synes, det er en skam, at dugfriske indlæg ikke længere figurerer på forsiden. Det er muligt, de bliver læst af nogen, men de får jo ikke samme brede udbredelse som før. Det kræver, at man laver et helt nyt indlæg - og bliver der så ikke for mange med stort set samme indhold???

Caw - Spil admin/Forum admin2013-06-27 17:20
Antal indlæg: 989

Som horsens skriver, så er det kun indlæg fra fanen 'Turneringer', der ikke figurerer på forsiden. Dette skyldes at når der er mange turneringer igang, så er det stortset kun turneringstråde, der fremgår på forsiden. Dette resulterer dog i at eventuelle nye tråde med brugere, der har brug for support, forsvinder væk fra forsiden, fordi der er så meget aktivitet i turneringstrådene. Dette var der flere som var generet af, derfor blev det lavet om.
Nye indlæg i en af de andre faner figurerer på forsiden.

Misbehave: Hvorfor starter du ikke en turnering for PC-spillere? =)

Caw

Misbehave2013-06-28 01:44

OK - jeg havde ikke opsnappet i farten, at det alene gjaldt turneringsopdateringer - og mit indlæg under "snak" havnede jo heller ikke på forsiden???

Jeg er slet ikke garvet nok til at starte en turnering.

Himmelpinden2013-06-28 08:01
Antal indlæg: 6286

Misbehave, jo denne tråd er på forsiden og pt. allerøverst pga dit og nu mit indlæg.

Pt. har den været vist 214 gange.

Men kommer der indlæg i andre tråde glider den jo nedad.

horsens - Spil admin/Forum admin2013-06-28 10:06
Antal indlæg: 9756

Misbehave, dit andet indlæg vedr. pc-turnering har du skrevet under tråden "sommerferie", og den står også på forsiden :)

Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?