Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
tittit54 | 2012-05-31 11:35 | |
![]() | fedt, levende og særdeles humoristisk referat - WELL DONE :) | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-06-07 00:45 | |
![]() | HAST turnering - GRUNDLOVSDAG DEN 5. JUNI 2012 - LAST MAN STANDING Hold da helt ferie, vi var mange til turneringen i aftes. Hele 16 spillere, og jeg skal da love for, der var en bingofest. 29 bingoer i 7 spil! Der var som regel altid god stemning og højt humør. Ordkamps 1’er disen meldte sig til i 11’te time, og vi rystede alle i bukserne af bar skræk… Vi manglede en enkelt spiller for at være lige antal, og Morkær med en rating på 361 trådte friskt og frygtløst til. Sådan skal det være! Der blev joket lidt mht. ratingforskellen på disen og Morkær. Marlin advarede Morkær: ”Pas på disen, Morkær”, hvortil Morkær rapt svarede ”Her skinner solen” ;-). Men der gik desværre en stor, mørk sky for solen, da Morkær ved tilfældig lodtrækning fik disen som modstander… Fordi vi var så mange, besluttede vi os for at skære hele 6 spillere fra efter 2. runde. Så gjaldt det om at lave 1 bingo for at få en fredning. Foscher gik bingoamok og fyrede hele 3 bingoer af sted. Virkeligt flot! Birnie stod til at ryge, da hun skulle lave mindst 561 point i sin anden kamp for at gå videre, og da spillet lakkede mod enden, var hun stadig kun under 500 point. Det så ikke just lyst ud, men på helt forunderlig vis lavede hun lige tilstrækkelig nok med point til at sikre sig en spillerunde mere. Det var snullers1, der blev offerlam sammen med 5 andre. I 3. runde havde Foscher desværre ikke mere krudt i kanonen, og det kostede hende livet, da crazydevil skød hende ned med en bingo. crazydevil levede i den grad op til sit navn og aflivede dermed også lille, fredede Egern i 4. runde. crazydevil sikrede sig også en semifinaleplads med endnu en bingo. All in tog hævn over mig fra sidste uge. Han brugte samme taktik med først at lægge en bingo for derefter at lukke totalt af, og jeg måtte tage mig til takke med en 5. plads. Storfavoritten disen fik også klø af All in i semifinalen – selv en bingo kunne ikke redde hende, og ud røg hun sammen med crazydevil, der totalt blev paralyseret af Marlins 2 bingoer. Marlin og All in startede forsigtigt ud i finaledysten. Det var tydeligt at se, at All in forsøgte at spærre af for en mulig bingo fra Marlin, der allerede havde rystet hele 8 bingoer ud af ærmet i 5 kampe. Men Marlin så et smuthul og BAM, der kom hendes 9. bingo. All in var tydeligvis rystet i sin grundvold, men sundede sig og gav igen med en bingo. Det var nu en kamp om point, da begges fredninger blev neutraliseret. All in førte knebent, og der var spænding lige til det sidste, hvor Marlin endte med at vinde 14 point over All in og blev dermed the Last Man Standing. Kæmpe tillykke til Marlin! Ranglisten: 1. Marlin 2. All in 3. disen 4. crazydevil 5. horsens 6. Signatur 7. kbj 8. Egern 9. Foscher 10. birnie1 11. snullers1 12. labas02 13. vaffi 14. sosili22 15. doe 16. Morkær | |
tittit54 | 2012-06-07 01:30 | |
![]() | fedt, levende - og i den grad igen et humoristisk referat horsens - du skulle da skrive bøger om hverdags oplevelser - det kan da kun gå godt ;) - tror du kunne blive yderst succesfuld :) tillykke til Marlin med sejren. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-06-16 03:13 | |
![]() | URANKET HAST turnering - TIRSDAG DEN 12. JUNI 2012 GRUPPE-KNOCKOUT Det var ikke nemt at lokke 16 spillere med til turneringen. Der var stress på, da vi 5 minutter før start manglede 4-5 spillere, MEN som altid lykkedes det os at shanghaje spillere fra Giraffen – endda flere end vi havde brug for. Tak til alle for trofast deltagelse samt til alle reserverne. EM-feberen raser, og selvfølgelig skulle vi ordtosser, der ikke gider se bold, give os i kast med noget, vi elsker og forstår. Vi har dog kopieret turneringsformen, hvilket forvirrede nogle stykker, der havde vænnet sig til Last Man Standing; Nej, man er ikke fredet i EM slutrunden, bare fordi man har scoret :-) Turneringen var i den grad præget af vild forvirring; ny turneringsform, mange nye deltagere, deltagere der kom til i sidste øjeblik og derfor ikke havde læst reglerne, deltagere der kom til at spille ranket, selvom det er en uranket turnering, deltagere der var alt for ivrige, så de var færdige med gruppespillet længe før vi andre nåede at varme op, deltagere der troede (håbede) på, at en bingo kunne redde dem, deltagere der troede, de var ude, fordi de havde tabt og forlod turneringen i utide - heldigvis blev kampen afgjort dagen efter. Bingoer blev der ikke scoret mange af – de havde også kun en lille betydning i gruppespillet, så det var tydeligt at se, at man ikke satsede på dem. Jeg var højest ratet og vandt i finalen over vinter, der var anden højst ratet, så der var ikke de store overraskelser mellem rating og placering. Dog var tittit54 ved at lave en Danmark EM 1992, da hun som næstlavest ratede først gik videre til kvartfinalen og derefter tævede steennielsen, der blev 1’er i sin (min) pulje. Det kørte ellers godt for tittit54, indtil hun skulle møde mig i semifinalen, her fik hun ”gelehånd” så hun ikke kunne styre musen, og det blev ”kun” til en flot 4. plads :-) Marlin og jeg måtte deles om titlen som Bingomester med HELE 2 bingoer hver i turneringen. Ja, det var en noget flad bingo omgang, men tillykke til os :-) Desværre fik vi ikke stemt om den flotteste bingo, da de fleste – efterhånden som de røg ud – var smuttet, så jeg tillader mig at være overdommer og kåre turneringens flotteste bingo, lavet af vaffi: FRISTAD. Tillykke! (håber I er enige!) Andre bingoer: MÅGERNE, LUNDENS, SENERNE, KURDERE, VOLDENE, BLANKES, AFBRYDE. Ranglisten: 1. horsens 2. vinter 3. snullers1 4. tittit54 5. itj 6. Marlin 7. Egern 8. steennielsen 9. vaffi 10. Himmelpinden 11. Lilli 12. ATE 13. birnie1 14. doe 15. MiaVN 16. MrWordfeud | |
itj | 2012-06-16 08:30 | |
![]() | Tillykke til Horsens - igen. Og tak for herligt referat - igen. Tak for turneringsarrangement - igen. Personligt kan jeg bedre lide Last Man Standing. | |
tittit54 | 2012-06-16 11:40 | |
![]() | Horsens dine referater er uovertrufne og yderst maleriske ;) tillykke med sejren. Pesonligt passede den den u-rankede turnering mig meget bedre end ranket selv om det stadig var hast. Ved at presset KUN gik på hastigheden samt at vinde og ikke også miste rating til en spiller der ligger LANGT over eget ratings niveau, gav mig lige den ro jeg havde brug for lige indtil jeg mødte Horsen :) - så gik klappen ned og mine hænder rystede så jeg knapt kunne styre musen..... (det er ikke frygten for horsens - det er respekten og ærbødigheden for horsens der giver mig nerver :)) Jeg havde i et indlæg på forum netop ønsket at der også kunne blive en U-ranket turnering for: at lokke nye spillere til turneringerne gennerelt: for at prøve det og også for at give de med en meget lavere rating en mulighed for at deltage i turneringerne UDEN det kostede og kun for sjov - samt at disse og jeg selv kunne blive så modige, at man på sigt ville deltage i alm. turneringer på alm. betingelser uden sikkerhedsnet. Jeg ved at det nok ikke er særligt udfordrende turneringsform for jer der er: højt ratet - vant til at spille hast/stress/panik og vant til at spille turneringer, men der kom pænt mange der ALDRIG tidligere havde deltaget eller måske tidligere havde overvejet at ville deltage i en turnering og det var jo hele ideen for mig :) Jeg håber der kommer mange flere u-ratede turneringer - også på dage hvor der ikke er fordbold man skal kæmpe op mod :) Tak fordi du ville arrangere det horsens + tak til din søn for at hjælpe til. | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-07-04 23:19 | |
![]() | HAST turnering – onsdag den 4. juli 2012 - LAST MAN STANDING Det var med nød og næppe, at jeg fik lov til at beholde titlen som turneringsvinder. Jeg var igen oppe imod Marlin – først i semifinalen, hvor jeg tabte, men med en bingo på hånden stjal jeg Egerns finaleplads og fik revanche mod Marlin i finalen, hvor jeg vandt knebent. Ranglisten: 1. horsens 2. Marlin 3. Egern 4. vaffi 5. BenteA 6. labas02 7. vishakha 8. Morkær | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-07-14 00:14 | |
![]() | HAST turnering – fredag den 13. juli 2012 - LAST MAN STANDING STORT tillykke til labas02 der vandt titlen som The Last Man Standing foran Kongehuset, der fik en flot debut med sin 2. plads. Ranglisten: 1. labas02 2. Kongehuset 3. Marlin 4. Signatur 5. BenteA 6. Birthe48 7. vaffi 8. doe | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-07-18 22:17 | |
![]() | HAST turnering – tirsdag den 17. juli 2012 - LAST MAN STANDING Det var vel nok en af de mest spændende turneringer, jeg har været vidne til. Der blev bingoet til den store guldmedalje. Værd at nævne er lille Egern, der formåede at lægge hele 5 bingoer i 4 kampe. Selv de garvede turneringsspillere Marlin og All in kunne intet stille op over for de nye talenter, Egern og labas02’s bingoer. Egern stod til at vinde hele molevitten med sin finalebingo, men labas02 gav igen med sin bingo og vandt finalen og samtidig kalde sig dobbelt mester. Flot og tillykke! Ranglisten: 1. labas02 2. Egern 3. All in 4. MrWordfeud 5. Marlin 6. Stella 7. Signatur 8. itj | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-07-31 18:30 | |
![]() | HAST turnering – mandag den 30. juli 2012 - LAST MAN STANDING Fantastisk og dramatisk turnering med en velfortjent ny vinder. Der blev dømt omkamp efter 2. runde, da Egern og MrWordfeuds spil opførte sig helt tosset. All in gik "all in" med sine mange og flotte bingoer (8 styks). Egern var også godt med (5 styks). De to bingomestre mødte hinanden i semifinalen og bingoede sig videre til finalen. All in er normalt en hård nød at knække, men det var ingen sag for lille Egern. Først fik All in et ordentligt gok i nødden i semifinalen, hvorefter han blev sparket i nødderne i finalen. Samlet set blev han frarøvet 307 ratingpoint!!! Av, det måtte have gjort nas! Superflot og godt gået af lille Egern, der i en alder af bare 13 år har formået at give os gamle hejre baghjul. Stort tillykke! Ranglisten: 1. Egern 2. All in 3. Marlin 4. sosili22 5. horsens 6. MrWordfeud 7. Birthe48 8. doe | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-08-11 23:30 | |
![]() | HAST turnering – torsdag den 9. august 2012 - LAST MAN STANDING Så kan vi føje endnu en ny vinder på listen. dhc beviste netop, at man ikke behøvede at lave en eneste bingo for at nå hele vejen. Hun spillede stabilt, scorede tilstrækkelig med point i hver match til, at hun undgik at komme i farezonen. MrWordfeud derimod havde en stik modsat taktik, nemlig at lave en masse bingoer, der sendte dygtige spillere ud én efter én, hvilket indbragte ham en flot 2. plads, selvom han tabte samtlige kampe. Desværre havde han brugt al sin kvote af bingoer inden finalekampen, og alt imens han kæmpede for at strikke en bingo sammen i finalen mod dhc, inkasserede hun bare en masse point. Det ville nu være en sensation, hvis MrWordfeud havde lavet en bingo og vundet turneringen, selvom han havde tabt alle kampene – men han kan stadig nå at skrive historie, når vi spiller turnering næste gang. Ranglisten: 1. dhc 2. MrWordfeud 3. vinter 4. blondinen 5. horsens 6. labas02 7. mihoja 8. vaffi 9. vishakha 10. itj | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-08-30 13:24 | |
![]() | HAST turnering – mandag den 27. august 2012 - LAST MAN STANDING Dejligt med nogle nye spillere (reserver), der trådte til, da nogle af de tilmeldte havde problemer med deres netforbindelse og hukommelsestab ;) Meget overraskende var det, da vinter som den højst rangerende fik færrest point og dermed en sidste plads. Til gengæld var det ikke nogen stor overraskelse, at lille Egern igen løb af sted med sejren. Stor respekt og igen kæmpe tillykke. Hun var den eneste, der kunne diske op med en bingo – faktisk i samtlige runder, så en meget velfortjent sejr. Vi andre skal vist oppe os gevaldigt næste gang! Ranglisten: 1. Egern 2. Nana 3. horsens 4. Sebbe 5. vishakha 6. itj 7. wizard 8. vinter | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-09-01 23:51 | |
![]() | URANKET HAST turnering - FREDAG DEN 31. AUGUST 2012 Desværre kunne vi ikke lokke 16 spillere til Gruppe-Knockout turnering en fredag aften, men så spillede vi da bare en 12-mands turnering, hvor vi blev delt op i 2 puljer. Som sædvanlig var turneringen præget af hyggelig stemning og godartet drilleri, men også af vild forvirring fra nye spillere; vissenbjerg7 tabte sin første kamp og troede, at det var endestationen, så hun steg af bussen. Der sad vaffi så og ventede forgæves på hende, mens vi andre turede videre i 2. runde. Heldigvis kunne vissenbjerg7 ikke holde sig væk fra ”dillen” og hoppede på igen og tog kampen op mod vaffi, mens vi andre så kunne tage en tisse/drikke/spise/amme-p ause. Misbehave, som var en af de lavest ratede og turneringsdebutant, kørte med k(l)atten. Hun var sine modstandere overlegen og fik da også en flot 6. plads. Der blev lavet en masse flotte bingoer: SLALOME, SARDISKE, TRANEBÆR, DIGITALE, ANSTØDS, KINDERS, BLANDES, KOLDEST, VÅNDENS, DISKETTE, TILDIGTE De fleste stemte for SARDISKE, lavet af MrWordfeud. Marlin og MrWordfeud delte titlen som bingomestre med hver 4 bingoer – så stort tillykke. Egern, der ellers plejede at ryste bingoer ud af ærmet, gik åbenbart i hi :) Igen kæmpe tillykke til Marlin, der egentlig var reserve, men som løb med sejren. Ranglisten: 1. Marlin 2. horsens 3. labas02 4. MrWordfeud 5. vaffi 6. Misbehave 7. Lilli 8. Egern 9. Signatur 10. itj 11. tittit54 12. vissenbjerg7 | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-09-21 00:55 | |
![]() | HAST turnering – torsdag den 20. september 2012 - LAST MAN STANDING Så gjorde han det! Stort tillykke til MrWordfeud, der skrev historie ved at vinde turneringen, selvom han tabte samtlige kampe. Til gengæld diskede han op med en hulens masse flotte bingoer, som også var dem, der bragte ham videre til finalen og sejren. Det var også første gang, at spillere var røget ud med en bingo på hånden. Der blev lavet utrolige mange bingoer: TRAMPES, GLIMRES, PARASOL, KNIPLEN, MAKROEN, SKRABET, FETAOST, LENENES, ANNALERS, KRYBETS, KLATTER, FINVASK, FAXENDE, OSTENES, MEDIANS. Ranglisten: 1. MrWordfeud 2. Marlin 3. horsens 4. Egern 5. carmet 6. fr-jensen 7. vaffi 8. Misbehave | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-09-25 12:22 | |
![]() | HAST turnering – mandag den 24. september 2012 - LAST MAN STANDING Så fandt vi en ny og velfortjent vinder af Last Man Standing. Som den bedst ratede, levede anne8167 op til forventningerne. Hun vandt samtlige kampe (men som I nok alle ved, er der jo ingen garanti for at gå videre, alene som matchvinder), så hun lagde en bingo netop i den runde, hvor der var brug for det. Det var en vildt spændende finaledyst, hvor anne8167 og Egern lå meget tæt hele vejen. Så kom Egern foran, hvor der kun var ganske få brikker tilbage, men ann8167 afsluttede spillet og vandt med 16 point! Stort tillykke til anne8167! Ranglisten: 1. ann8167 2. Egern 3. Marlin 4. itj 5. Signatur 6. racergirl 7. vaffi 8. dagplejen | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-10-02 17:15 | |
![]() | URANKET HAST turnering – mandag den 1. oktober 2012 Som sædvanlig havde vi en hyggelig turnering, denne gang med mange nye ansigter - skønt! Vi dystede på specielt bræt. De 2 spillere blandt taberne med lavest pointscore i hver runde måtte forlade turneringen. Bingoer gav ingen fredninger, men der blev alligevel lagt flg.: SERBERS, FYRSTER, SLADRER, KLUBBEN, BÅLENES, SOLOENS, KREBSEN, FINKERS Egern hev den igen hjem. Stort tillykke. Du er sej! Ranglisten: 1. Egern 2. vaffi 3. Vonne 4. Himmelpinden 5. Signatur 6. horsens 7. racergirl 8. MER 9. Misbehave 10. Ladyjane | |
Marlin | 2012-11-21 23:31 | |
![]() | Last man standing, 21-11-12 Det blev lidt forvirret da horsens ikke dukkede op. Yderligere forsvandt der en spiller så mrWordfeud fortvivlet måtte invitere både i krokodille og giraf. Jeg valgte at lade ham gå videre og begynde i 2 runde. Han plejer jo at bingoe helt vildt, men han lavede dog kun en bingo ialt. Jeg kopierede chatten, så hvis nogen gik glip af noget kan alt ses der under turneringstilmeldingen. Endelig stilling 1. Egern 2. Marlin 3.MrWordfeud 4. Signatur 5. Ladyjane 6. Metex 7. Greta 8.Vaffi Bingoer: Marlin 5 stks afstand 96, spåmænds 278, området 343, nierens 70, flettede 134 Egern 3 knyttes 243, rosiner 112, magtens 76 MrWordfeud 1 snobber 136 | |
Himmelpinden | 2012-11-22 20:58 | |
![]() | Marlin er det bare mig eller? Hvis MrWordfeud var oversidder i 1. runde burde der så ikke være et ulige antal spillere? | |
MrWordfeud - Ikke længere medlem | 2012-11-22 21:35 | |
![]() | Metex sprang til og var også oversidder | |
Himmelpinden | 2012-11-22 23:17 | |
![]() | Så kunne i da bare have spillet mod hinanden:-) | |