Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
gåserød | 2016-05-26 09:05 | |
![]() | sådan, schmidt! | |
biwo | 2016-05-26 10:54 | |
![]() | Tak for makkerskabet, Tove. God afslutning:-)) | |
gåserød | 2016-05-26 21:32 | |
![]() | så lukker jeg lige turneringen: gåserød-carmet: 606-508 tak til min makker og til alle andre for gode spil - og tak til Jonisa for (endnu) et godt koncept :-) | |
Frk Schmidt | 2016-05-27 00:30 | |
![]() | ;-)) | |
Jonisa | 2016-05-30 20:44 | |
![]() | Fy for den lede hankat, - den weekend var hård! For første gang nogensinde ofrede jeg en CL-finale, - for en vejfest. Meget uklog beslutning, hr. Hansen! Nå...... - tilbage til underholdningen. Selv hér i sidste runde gik det hårdt ud over musti & carmet, - som selv uden handicap ville have endt på en (delt) sidsteplads. Stillingen lyver aldrig, - så i premieren på en ret cool turneringsform (syn's jeg selv, i det mindste) vandt Frøken Gås turneringen ved at holde kadencen HELE vejen gennem alle fire runder. I B- og C-rækken spurgte jeg om de kendte Ryder Cup......? - det' en traditionsrig golfturnering mellem USA og Europa. Tolv spillere på hvert hold spiller i alt 28 matcher af forskellig karakter, - så I kan vel regne ud, at 14,5 matchpoints rækker til sejr (med mindre holdet er forsvarende mester, - så er 14 matchpoints tilstrækkeligt). Min pointe er, - den spiller, der holer golfbolden til det afgørende matchpoint, er helten over alle de andre helte på holdet! - og i B- og C-rækken var der virtuelle blomster og hæder til Humor, Angora og limo12 for netop den bedrift. Men hér i A-rækken er der hverken blomster eller hæder til Frøken eller Gås, - så at sige. Jo, fordi - toerne og treerne faldt jo nærmest over hinanden i et forsøg på at nå etterpladsen. Der kommer helt sikkert en ny doubleturnering efter samme koncept. Når en go' lang sommer er overstået, og september giver os den blåeste himmel der findes, inviteres der påny. Hvor vidt man kan gentage doublemakkerskabet til den tid, afhænger af spillernes HØJESTE rating....... - til den tid. Der ændres ikke på de tre niveauer, - C/3850, B/5050 og A/6250. Der ændres heller ikke på særreglen. Mange tak for blomsterne, - chefidéisten sender mindst halvdelen af buketten videre til skemaformelmester 2tuf! | |
BodilKat | 2016-05-30 21:42 | |
![]() | Og tak for endnu en god turnering, du! :-) | |
torbenrj | 2016-05-31 01:00 | |
![]() | ka' man tilmelde sig her...??? ;-) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11