Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
acjmo74 | 2014-12-31 11:42 | |
![]() | Så kan vi afslutte denne battle, som klart blev vundet af bordbomberne. De fik fyret en masse raketter af - det må have været en flot himmel :)) Flot resultat: 112 -77 point til bordbomberne 56 - 44 kampe til bordbomberne 56 - 33 nytårsord til bordbomberne Stort tillykke til vinderne :) Der er jo allerede dømt revanche i #2.... Jeg vil også gerne sige tusind tak for alle de hyggelige kampe, og det var så dejligt at I havde lyst til at være med til denne form for turnering. Det har været en fornøjelse. Dejligt at møde nye spillere og tusind tak også til Tcoxen, for at have hjulpet med at lede denne turnering. Det har været hyggeligt, og jeg synes, vi har gjort et godt stykke arbejde :) Rigtig godt nytår alle sammen - Må I få en dejlig aften og komme godt ind i det nye år. Tak for spil året der gik - glæder mig til en masse spil i 2015. Pas godt på jer selv... :))) Mange knus og kram Acjmo74 | |
danishhottie | 2014-12-31 11:57 | |
![]() | Tusinde af tak søde ac og bestemt i lige måsen ; 0) Stort tak til dig og cox for jeg store arb @-'-,-- Og stort tillykke igen til sexbomberne ; 0) Håber i alle kommer sikkert og godt ind i det nye år og det bliver et fantastisk og lykkebringende et . Tak for alle gode stunder her på ordkamp !! Så rigtig godt Nytår * ******** ***** ** ☆ ☆ ☆ | |
danishhottie | 2014-12-31 11:57 | |
![]() | Hov.. det var stjetner der skulle ha vætet til sidst ;) | |
Berit3370 | 2014-12-31 12:39 | |
![]() | Ja i har gjort et kæmpe stort og super godt arbejde. Det har givet rigtig mange hyggelige timer med sjove spil og søde mennesker. Tusinde tak for at i gider at gøre det og rigtig godt nytår. ;-)) | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14