Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
kal_kat | 2020-11-29 21:15 | |
![]() | :D | |
BenteA | 2020-11-29 21:16 | |
![]() | Bente 446-38-87 Hansvane 368-36-0 | |
Dalsgaard | 2020-11-30 00:04 | |
![]() | kortlink.dk/292ct Nroc og holk61 er desværre enten kørt forkert eller styrtet undervejs, så de får desværre ikke registreret noget resultat på femte etape. Og således sluttede TOUR DE ORDKAMP NOVEMBER 2020! Den helt store vinder er >>> ULME <<< som ikke kun vinder den gule trøje, men også den grønne trøje, hele to etapesejre og den samlede sejr i gruppe 4. Stort tillykke til det grønne lyn! Også tillykke til kal_kat, som flot vinder af den røde trøje med 965 bingopoint - det er altså 193 point i gennemsnit per kamp :o klartekst skal selvfølgelig også nævnes med sine to etapesejre, flere dage i gult, gruppesejr i gruppe 1 og den samlede andenplads i touren. Meget flot tour-debut. Vi må heller ikke glemme gåserød, som stod for tourens absolut bedste enkeltpræstation, da han kørte helt alene i udbrud fra start til slut på femte etape og endda i den bedste tid på hele touren. Her er alle gruppevinderne: Gruppe 1: klartekst Gruppe 2: UffeBNielsen Gruppe 3: anordning Gruppe 4: ulme Gruppe 5: doex Gruppe 6: telib Gruppe 7: dhc Gruppe 8: limo12 Tillykke til alle vinderne og tak for god sportsmanship undervejs. Touren holder nok pause i december, men starter helt sikkert op igen til januar. AU REVOIR! | |
danishhottie | 2020-11-30 00:36 | |
![]() | STORT TILLYKKE til Ulme og kat..og selvfølgelig også til jer andre .... klap klap .. respekt! Tak for en fed tunering.. æv den pauser ;0) | |
kal_kat | 2020-11-30 06:42 | |
![]() | Tak for en sjov turnering. :) | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2020-11-30 08:28 | |
![]() | Stort til lykke til vinderne og til Dalsgaard for en super sjov turnering. | |
anordning | 2020-11-30 08:47 | |
![]() | Tak for endnu en sjov Tour! Jeg vidste slet ikke, at cykelsport kunne være så morsomt:-D | |
nroc | 2020-11-30 09:08 | |
![]() | Undskyld den manglende indberetning. Der var lige nogle ting der “styrtede”her i lørdags (alt ok igen!) , og efterfølgende glemte jeg alt om det. Det gjorde min modspiller åbenbart også. | |
ulme | 2020-11-30 14:06 | |
![]() | Den grønne (og gule :-)) trøje takker alle - og ikke mindst løbsdirektøren - for en sjov turnering!! | |
UffeBNielsen | 2020-11-30 15:04 | |
![]() | Tak for turneringen, der lever højt af referencerne til cykelsporten. Godt du fremhæver gruppevinderne, ikke kun fordi jeg selv er een, men fordi det ligner lidt endnu at der spilles meget på to tidlige bingoer. Øv hvis vi ikke spiller i december, men så må du bruge tiden på at opfinde ‘ungdomstrøjen’ ( os under 50? ) :-) Kan en tekniker ikke få billederne tilbage i arket ? :-) god december! | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2020-11-30 15:17 | |
![]() | Så skal vi da også have en seniortrøje ;-) for os gamle. | |
Dalsgaard | 2020-11-30 15:46 | |
![]() | Jeg har også overvejet en “ungdomstrøje” el.lign., men det er jo ikke alle, der oplyser deres alder, eller har lyst til at blive mindet om den :-), så jeg holder mig indtil videre på behørig afstand af den bikube, medmindre det bliver et udtalt ønske ;-) Mht. spekulation i åbningsbingo, så har jeg haft samme tanke, men den slags er jo også altid med en vis risiko, så jeg tænker at det i høj grad er selvregulerende. En af tourens styrker (som det var tænkt i hvert fald) er at man kan vælge om man vil satse på at få mange point, mange bingoer eller mange sejre - forskellige strategier, der giver forskellige bonusser. Jeg kan fx bedst lide at gå efter en høj score, og der er bingojagt sjældent en god idé i det lange løb :-) | |
holk61 | 2020-11-30 18:12 | |
![]() | Mest angrebsivrige?? Først til 100, 200, 300 osv, kunne give 1,2,3 point ekstra. Ja, det med at lægge en hurtig god bingo, udfordrer mange, men godt for konceptet | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15