Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
nroc | 2019-09-25 07:03 | |
![]() | ——— Til Hottie og LilleMy: Ordkampteamet har i afgørelsen bl.a. lagt vægt på, at spillet først blev startet på rundens tredje dag. Det - og den manglende kommunikation - må begge spillere bære ansvaret for. | |
dhc | 2019-09-25 09:35 | |
![]() | Rettelse til 5aa Der mangler 60 point ud for mig i kampen mod Lonechri Se indberetning 23. September kl. 16.55 | |
nroc | 2019-09-25 09:50 | |
![]() | ----- Rettet, dhc! Der stod 0, hvilket tyder på, at det var en tastefejl snarere end en forglemmelse. Men en fejl var det! :-) | |
danishhottie | 2019-09-25 09:55 | |
![]() | Hvis i kan dømme folk ude pga manglende svar.. Er der fandeme mange der burde ryge.. jo ikke altid tekninken viser der bliver skrevet.. og My svarer jo ALDRIG nogen.. eller normalt skriver noger som helst.. Men så kan folk jo bare vente til sidste øjeblik med at lægge, skynde sig at spørge om noget, og så igen bare blive væk.. så man kan ødelægge mange resultater på den måde, uden at der egentlig gir konveks , for er man alligevel bagud, så kan man jo være lige glad.. Det her handler jo ikke om, bare en tabt kamp.. man bruger så meget tid på det, og mange af os overholder deadline.. Jeg skrev allerede til Swedane i weekenden, at der var problemer, og svaret var ca ... Rolig nu, der er først deadline d. 24... My spurgte hvilken tunering det var, efter hun havde lagt.. Så gir det stadig ikke mening at det kan være vigtigst for resultatet.. Det handler ikke om, at den er tabt .. men at jeg føler det er hamrende uretfærdig! | |
Nørholm | 2019-09-25 10:29 | |
![]() | Den her sag viser for mig at se igen-igen, at kommunikation med turneringslederen er hamrende vigtig. Hellere for mange henvendelser end for få. Gerne både som pb og i tråden. Det skriver jeg også som turneringsleder for Dobbeltchancen. | |
Chilli4545 | 2019-09-25 10:36 | |
![]() | Det er jo netop det Hottie har gjort, skrevet til SweerDane i lørdags i privat mail... og flere gange herinde.. | |
Kongohuset | 2019-09-25 10:51 | |
![]() | 5BD Kongo: 447 + 60 Chili: 381 + 60 | |
MrsSweDane | 2019-09-25 13:03 | |
![]() | Det her er så en af de dage, hvor jeg overvejer, om jeg gider bruge tid på at udvkle og drive Ordkamp-turneringer. Sagen kort: Søndag d 22. modtager jeg en klage fra DH over at hendes kamp mod LilleMy i runde 4 ikke er færdigspillet inden runde 5 er åbnet. Eftersom der er to dage til tidsfristens udløb, er mit svar “Ro på, der er to dage til udløb”. I går opstår der så en uheldig meningsudveksling mellem de damer i tråden. Jeg har bedt om dokumentation, som Femkamp Teamet har forholdt sig til. Vores samstemmende opfattelse er, som nroc skriver, at der er fodfejl på begge sider. Femkamps regler er tydelige: kampe, der ikke er indtastet kl 21 på udløbsdatoen neutraliseres! Så det er også sket i denne kamp. Generelt er det sådan at det er en turnerings spilleleder(e), der bestemmer reglerne! Er man utilfreds, må man lade være at spille med. Eller lave sin egen turnering, med regler, der passer en ;-) Eventuelle konsekvenser for spillere i tilfælde af sådanne konflikter besluttes ligeledes alene af spillelederne. | |
Nørholm | 2019-09-25 14:53 | |
![]() | 5 AD Nørholm: 510 +30 abwb: 378 +60 Godt, du alligevel bliver ved, Inge :-))) | |
danishhottie | 2019-09-25 15:09 | |
![]() | Jeg skrev at der var et mega problem i kampen , da hun kun havde lagt end et ord.. Men at du nu bruger det med at sidde frivilligt at lave alt det gode, som du jo gør, har da ikke noget at gøre med at det er unfair dømt.. Den kunne jo ha været færdigt spillet, hvis hun havde lagt på de 71 timer ! Så fordi en spilleleder siger det ene, så skal alle holde mund og finde sig i det.. i stedfor der skrives om de problemer der nu kommer hist og her.. I er ikke de eneste der tænker på om orkamp er det her værd , mange tør ikke engang at skrive , når de er i problemmer, fordi de ikke orker at blive misforstået, hakket ned på, eller få spilleleder til at trække sig .. så finder man sig i det.. Jeg gør ikke bare, for da bedre at se om det kan gøres bedre, hvis der opstår noget .. | |
MrsSweDane | 2019-09-25 16:04 | |
![]() | Turneringens regler for uafsluttede kampe er klare! Klip fra trådens start: TIDSFRISTER: Runderne åbnes til midnat med 3 dages mellemrum. En rundes kampe skal være indrapporteret senest 6 dage efter rundens åbning inden kl 21:00. Kampe, der ikke er rettidigt indrapporteret , afgøres administrativt ved at neutralisere kampen (0 kamppoint til begge spillere) | |
danishhottie | 2019-09-25 16:33 | |
![]() | Det er helt fint og tak for at genskrive reglerne.. Men man kan jo stadig ikke tvinge sin modstander til at overholde deadlines.. så ryger man ud på den konto.. eller fordi man ikke har skrevet hvilken tunering.. Som man jo ikke kan skrive når man sender en invitation. Så selvom du genopfrisker reglerne.. så virker det som om, der skal tilføges noget til dem.. så folk ikke ryger pga andres ladhed.. Jeg prøvede at gøre det rigtige.. både tog fat i dig og meldte ud i info.. Troede i det mindste den ville hedde 47 / 11 eller hvad pokker i plejer, når andrer ikke når deadline.. | |
doex | 2019-09-25 18:48 | |
![]() | 5AC Doex 416 + 60 Gittesyhler 414 + 60 - 1 straf for kort ord | |
nroc | 2019-09-25 19:19 | |
![]() | ———- | |
UffeBNielsen | 2019-09-25 19:59 | |
![]() | Mens vi hygger os, og google sheets stadig volder mig hovedbrud..... Kan nogle bekræfte at jeg faktisk har vundet, så jeg må knappe en Albani op? ;-) ;-) | |
sjw | 2019-09-25 20:01 | |
![]() | 5BA Sjw 662+30 Lillemy1 339+60-1 | |
MrsSweDane | 2019-09-25 20:12 | |
![]() | Skål, Uffe :-) - og tillykke med 1. pladsen :-D Jeg vil prøve at stryge lidt mere på arkene imellem runderne, for at se om jeg kan få det til at køre lidt smidigere efter Googles omlægning af deres måde at fange data. | |
luc | 2019-09-25 20:38 | |
![]() | 5AC Luc 508 + 30 minus 1 straf Nroc 348 + 60 | |
MrsSweDane | 2019-09-25 20:51 | |
![]() | Gider I ikke lige prøve et par nye links til arkene? - måske det kommer til at gå lidt hurtigere ;-) Femkamp A - kortlink.dk/22v6y Femkamp B - kortlink.dk/22v72 | |
Nørholm | 2019-09-25 21:13 | |
![]() | Hurra - det ser ud til at virke! Det går langt hurtigere ... | |