Spillerum
Giraffen1
Krokodillen0
Indloggede1
Mobilspil
Igangværende2 859
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
acjmo742014-12-16 20:52
Antal indlæg: 11058

Søde Søren og Uffe... :) Behøves I at udbasunere igen og igen at vi nissepiger fik store klø... Jeg husker tydeligt min sejr over dig, Søren og Seistrups dobbelt sejr over Uffe og mange af de andre flotte sejre over jer julemænd... Så.... :)))) I var bare heldige....
 
acjmo742014-12-16 21:30
Antal indlæg: 11058

Tastet hertil :)

Der resterer 4 kampe - heraf en omkamp mellem syvstjernen og Thrige.

De 3 andre kampe er: Hottie - Thrige, Angora - Pvillumsen og Angora - Hertugen. Hvordan går det med disse kampe?

Link og foreløbig stilling: goo.gl/5Y7MEk

God aften :)
 
Chilli45452014-12-16 21:37
Antal indlæg: 5007

Det er med fulgt overlæg vi lod jer vinde....

Tænk at i ikke engang har kunne gennemskue det.. Søde julemænd :-))
 
danishhottie2014-12-16 22:08
Antal indlæg: 7629

Min og triges kamp står på side 8..
men kan nu godt se at der manglende hans navn.. da der bare står nissedrengen .. sorry..
Men har i så alligevel også helt overset ; 0))
og det er jo en vigtig sejr ; 0))
 
acjmo742014-12-17 12:20
Antal indlæg: 11058

Tak Hottie :))
 
acjmo742014-12-17 12:33
Antal indlæg: 11058

Så venter vi bare på Angora - ja det kan jo godt tage sin tid... Spændende at se stillingen på disse to kampe, da både Angora og undertegnede ligenu kandiderer til en absolut bund placering og ligger som henholdsvisvis som Nr. 20 og 19 i den samlede stilling. Her er et lille ønske om at julemændene vinder :)))) Go fornøjelse og held og lykke julemænd :)) Hehe...

Hav en dejlig dag :)
 
Angora2014-12-17 18:30
Antal indlæg: 1991

Sådan! Jamen, vi er jo i gang ;)
 
pvillumsen - Ikke længere medlem2014-12-17 20:56
Antal indlæg: 362

Hurrahhh..... Endelig en sejr mere:
pvillumsen - Angora: 523 - 394
 
danishhottie2014-12-19 10:31
Antal indlæg: 7629

Kan se der stadig mangler et resultat. .
angore hertugen ?
Er den spillet eller er det opdatering og en afslutning vi mangler ????

Lige meget hvad..
så stort tillykke til vinderne

Og Glædelig jul og godt nytår til alle @-'-,--
 
acjmo742014-12-19 16:43
Antal indlæg: 11058

Der mangler 2 kampe

Syvstjernen - Thrige

Angora - Hertugen

 
Angora2014-12-19 17:42
Antal indlæg: 1991

Hertugen 506
Angora 444

Det må betyde en solid bundplacering...

Tillykke til vinderne trods alt ;)
 
syvstjernen2014-12-20 22:28
Antal indlæg: 1098

Syvstjernen 368
Thrige 472

Glædelig jul til alle :-)))
 
acjmo742014-12-20 22:54
Antal indlæg: 11058

Så kan vi afslutte denne julebattle 2014 :)

Avs for f....., på godt gammeldags dansk... Sikke en gevaldig røvfuld vi nissepiger fik.. At I julemænd kan være det bekendt... :))))

Den samlede stilling blev:

85 - 51 point til julemændene
72 - 29 kampe til julemændene
13- 22 juleord til nissepigerne.

Julemændene indtog de første placeringer i antal vundne kampe, men Berit3370 og Hottie kom på en flot henholdsvis 6. og 7. plads :) Flot spillet, piger.

Læselink: goo.gl/5Y7MEk

Stort tillykke til julemændene og der må være dømt revanche til næste jul :))

Tak til Tcoxen, for at være medarrangør og taster og ikke mindst til Horsens og MrsSweDane for udarbejdelse af arket.
 
c23572014-12-21 03:11
Antal indlæg: 3283

Så kan jeg lige nå min daglige raptus -ja jeg har læst Kierkegaard og er ikke meget klogere (eller er ikke rigtig klog) for det - med et par velvalgte … nej det er for meget … et par valgte bemærkninger til denne dejlige lille julegave af en turnering (det siger jeg bare fordi jeg var rigtig syg gangster i den ;•), men det er faktisk ret svært både at finde bestemte ord og samtidig vinde en kamp - og derfor var det rigtig sjovt. Det er sejt at I fortsætter med en nytårsbattle (selvom jeg ikke er helt tilfreds med at være "bordbombe" … helt ærligt kunne det ikke have være "kanonslag")

Tak til alle nissepigerne,

Chili med to l'er fordi hun tæver mig så tit (men ikke her :•P),

dhc fordi hun ikke tæver mig så tit, men møder mig ustandselig,

Hottie, fordi hun er rap i kæften og gi'r mig tørt på når jeg ikke skriver noget, (og fordi hendes mobil blinker blåt og vækker hende, hvis man spiller mod hende om natten ;•)

Fruen, fordi hun altid kæmper bravt,

Berit, fordi jeg ikke tror jeg har mødt hende før,

Søstjernen (det insistere min iPad på at kalde hende), fordi hun tog klejner med,

Abwb, fordi jeg ikke kan regne ud hvad W står for (hemmelig agent for Wordfeud),

Koksen, fordi hun tævede mig (igen) og var med til at gøre turneringen mulig,

Angora, fordi hun er min første ordkærlighed (og hun drømmer om mig, og kalder mig en skiderik ;•), var det ikke for hende havde jeg nok ikke stadig spillet ordkamp.

Josie, fordi hun er en pragtfuld ildsjæl (hende elsker jeg også) … og hun tæver mig mest i hyggespil.

og selvfølgelig alle de andre julestoddere (undtagen Uffe som altid tæver mig ;•) fordi de også var nogen syge gangstere - måske ikke Holk han er en Søborgbisse fra Buddinge ;•) - men ellers … især hans bror som var en orn'lig syg gangster :•)

Og jeg er også glad for at Horsens fra Horsens og MrsSweDane fra Sverige gad gøre arkarbejdet.

[Og så hvis Horsens ser det (ja også hvis hun ikke ser det her) er jeg rigtig rigtig glad for at hun engang, da jeg kun var en bette ordkæmnper (faktisk ikke meget mere end en ordgnalding), ud af det blå udfordrede mig (jeg fik godt nok tæsk, som ville noget … det har rettet sig siden ;•) og dermed fik mig til at kigge i forum.]

I er alle sammen fantastiske (Josie ;•) og jeg ønsker jer, og det har jo noget større pondus når man er Julemand, en vidunderlig jul (også hvis I skulle være muslimer, buddhister, hardcore ateister eller lignende)

… helt ærlig (Santa)Claus, nu har du vist takket nok, det er jo ikke din blog det her …. om lidt takker du Skaberne af betapet, Alfred Mosher Butts for at have opfundet Scrabble, og ukendt kineser for at have opfundet skriftsproget …. GÅ I SENG !!

NEJ!!!

Lad os slutte med et citat (ikke en parafrase denne gang), en lille smule (det var også Kierkegaard) ude af kontekst (men kun lidt), af Paul Auster (love that dude)

… These are the the words that will not survive the world, and to speak them is to vanish …
 
c23572014-12-21 03:13
Antal indlæg: 3283

… Tror du ikke du kunne have gjort det bare en anelse kortere … hmmmm, skulle nok være smuttet til køjs kl 03
 
holk612014-12-21 06:22
Antal indlæg: 7947

Gangsteren fra Buddinge takker for de pæne ord.......hold aftrækkeren klar :-/....
 
acjmo742014-12-21 08:18
Antal indlæg: 11058

Fedt indlæg :)) Mange tak og Glædelig jul til dig og dine kære. Knus Jose
 
UffeBNielsen2014-12-21 17:26
Antal indlæg: 9162

Cool indlæg c2357 , og tak fordi du nævner os ateister/ halvbuddhister også. Også jeg, der ikke juler, ønsker alle en dejlig højtid uanset hvordan i fejrer den :-)
Og tak til alle der hjalp med at arrangere.
Det var en smaddergod ide, men også tydeligt at nogle ord var lettere end andre, jeg foreslår et system hvor nogle ord giver mere i bonus, og at man husker ord med c z x, og ord på otte bogstaver.
 
danishhottie2014-12-21 17:36
Antal indlæg: 7629

Claus.. du har en fed og sjov tanke gang om natten ; 0)

Glædelig jul og tak for denne gang •<:0)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2014-12-21 21:31
Antal indlæg: 9750

C, jeg ser ALT! :)
Skønt at jeg har været med til at give dit miserable liv lidt mening...gnæg gnæg...
God jul herfra til alle
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?