Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 834
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
UffeBNielsen2015-10-18 07:40
Antal indlæg: 9159

Velkommen til semifinalen frejak10-horsens.

Frejak10 nåede finalen i august, og dengang skrev jeg at jeg hans første trofæ var nært forestående. Det gælder stadig! Han er en hård men hyggelig nitte, kort foran sit store gennembrud. Den gang i august slog han John i semifinalen i et vestjysk lokalopgør, det kunne blive en interessant finale denne gang. I denne turnering har han slået dugmark, og derefter som han selv klynkede over, en hård lodtrækning i jonisa, Mortenbrandt, bekkasinen og donna50. Hvordan du nu har det med at møde horsens blandt de tre muligheder ved jeg ikke. Vend argumentet om, det er dem der klynker over at møde dig !
:-)

Horsens fra... ja. Vejen til semifinalen er gået over MajBrittH, anagram,torbenrj og himmelpinden. Bestemt ikke en nem tur. Tving mig ikke til at liste hendes mange titler op, alle ved hun er skrap, og alle er hende taknemmelig for hendes store arbejde i det administrative. Personligt har jeg dog en relativ god statistik mod hende, og nyder når hun hvæser 'grrr' i chatten. Derfor er det også med et kærligt glimt i øjet, at jeg lige nævner hun kun har to syvendepladser som det bedste i pokalen!

Mit tip: horsens vil næsten altid være favorit, så det er udgangstippet, men jeg helgarderer. Frejak10 virker rå for tiden.
God kamp i to!
:-)

Til alle final Four: lidt løbende opdateringer ville være hyggeligt.

THERE CAN BE ONLY ONE!

 
chri664a2015-10-18 20:12
Antal indlæg: 1031

Så er den ene semifinale tæt på sin afslutning....det har været tæt løb hele vejen....en blank til hver, mens John har måtte døjer med både z og x, hvilket kostede hans blanke at få lagt. Jeg brugte min blanke til en beskeden bingo på 63....stillingen lige nu er 472-431 til undertegnede. Det er Johns tur. Han har 6 brikker, mens jeg kun har 5. Nervepirrende.....
 
frejak102015-10-19 02:38
Antal indlæg: 2525

En beskeden føring med 35 point til mig med 61% spillet - Z X og et C er brugt men 2 blanke spøger stadig - tror stadig Horsens er ved godt mod hun har endnu ikke skrevet "grrr" i chatten :-)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2015-10-19 09:39
Antal indlæg: 9750

Nu kun bagud med 5 point, så ingen grund til grrrr, men bvaddrrr. Synes ikke brikkerne passer sammen og har ikke råd til at bytte
 
chri664a2015-10-19 17:36
Antal indlæg: 1031

Så sluttede den ene semifinale:

Chri664a -john1972 504-474

Jeg ved ikke rigtig, hvem jeg skal håbe på at møde i finalen. Begge alternativer virker skræmmende.....
 
frejak102015-10-21 17:05
Antal indlæg: 2525

Frejak10 - 495
Horsens - 479
Havde egentlig lykønsket Horsens men havde lige overset et bogstav som kom mig tilgode :-)
 
UffeBNielsen2015-10-21 17:10
Antal indlæg: 9159

Man kan næsten høre hende ;-) ;-)

John1972 7 pts.
Horsens 8 pts.


Kære frejak10 og chri664a : sæt i gang! God finale! :-)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2015-10-21 18:32
Antal indlæg: 9750

GRRRRRRRRR!!
 
frejak102015-10-21 19:08
Antal indlæg: 2525

Tusind tak Uffe - håber da jeg kan sætte lidt grus i maskineriet angående din snak om superliga dominans ;-)
 
chri664a2015-10-22 18:46
Antal indlæg: 1031

En højspændt pokalfinale er netop bragt til ende.
Den endte med sejr til undertegnede på 517-500
Frejak lagde ud med at fedtspille, formentlig i håb om at samle sig en bingo, som da også kom henover en tripple-word ved brug af en blank, da han var kommet bagud med lidt mere end 80 point. Bingoen indbragte 94 point og dermed en føring.
Kampen var derefter meget tæt. Frejak byttede en brik med 8 tilbage i puljen (skal vi gætte på z?), hvorefter jeg lagde en bingo til 74 på den eneste mulige plads til det i det efterhånden meget låste spil. Hvis jeg ikke havde nået det, havde Frejak lagt den bingo han havde på hånden, men det var nu umuligt. Til gengæld trak jeg brikkerne p r k c b z t fra puljen. Ingen vokaler og nu kun een brik tilbage i puljen, uden chance for at komme af med z. Heldigvis lykkedes det at lægge c fornuftigt og nå at lave point nok af de sidste konsonanter til at holde føringen til slut. Men nervepirrende var det. Tak for en god kamp til Frejak og mine andre modstandere og tak for endnu en veludført turnering til Uffe.
Mvh. Christian
 
UffeBNielsen2015-10-22 19:31
Antal indlæg: 9159

Tillykke til chri664a med sin anden titel, og naturligvis også ros til frejak10 for sin anden andenplads. Samlet fører homer fortsat efter sit flotte forår, men det snerper til med to turneringer igen.
Næste måneds turnering inviteres der til inden et par døgn, hvis du er bange for at misse den eller andre måneder, så bestil årskort.
Pokalen starter altid samtidig med ligaen.

Husk I gerne må sende pb med forbedringsforslag til 2016.

Tak for oktober! :-)
 
horsens - Spil admin/Forum admin2015-10-22 23:20
Antal indlæg: 9750

Tak for en god turnering og stort tillykke igen igen Christian.
Jeg nåede mit delmål at være blandt the final four, næste mål må være at gå hele vejen - the long and lonely road
 
danishhottie2015-10-22 23:31
Antal indlæg: 7627

Stort tillykke med guldet Christian .. super flot spillet igen ;0))

Aldrig sjovt at tabe guld.. men nu alligevel flot og tillykke med sølv frejak @-'-,--

Uffe.. stor tak til dig for en hård tunering, men super gode opdateringer ;0) @-'-,--
 
frejak102015-10-23 00:46
Antal indlæg: 2525

Tusind tak for de trøstende ord danishhottie - men det ærgrer mig stadig han fik lagt sin bingo til sidst milli sekunder før jeg kunne have lagt en.
Tak til Uffe for en god turnering :-)
 
chri664a2015-10-23 09:41
Antal indlæg: 1031

Tak for lykønskningerne.
Den moralske sejr må vist gå til Frejak. Jeg var heldig til slut i finalen. Undervejs i turneringen var jeg også heldig at styre udenom de værste ordkamp-amazoner, mens Frejak imponerende overvandt et par af dem på vej til finalen. (Måske det kostede for mange kræfter?)

Mvh. Christian
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?