Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 993
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
horsens - Spil admin/Forum admin2011-01-23 15:31
Antal indlæg: 9750

Undskyld ordvalget!
Der skulle have stået "Outsider" :D
 
All in2011-01-26 17:45
Antal indlæg: 107

En outsider lyder i mine ører heller ikke særlig pænt. Lyder som en der bliver drillet eller lever uden for samfundet....og det gør ingen af os der spiller her vel? (måske lige en time eller 2 om dagen..) :-)
Nææ jeg synes at AG er et boblende talent...og så alligevel...hun har mulet mig på det seneste, så hun er vel nærmere bare en habil scrabbler :-)
 
Anne-Grete2011-01-27 00:41
Antal indlæg: 39

Kære fr. Jensen, Horsens og All :-)
På ordjagt kan vi jo godt lide at være ord-ekvilibrister..... tænk bare på hvor flittige vi er på aftrækkeren med spændende ord som bæ, ok, lex og ex!
Horsens har ret, både hvad angår underdog og outsider. Efter google-søgning er begge betegnelsen for den person i et spil, man mindst havde forventet ville vinde :-) Dark Horse derimod er en deltager som ingen rigtig kender.
Jeg havde oversat begge ord, underdog og outsider (som jeg valgte ikke at kommentere på) bogstaveligt ... og havde ikke lyst til at være nogen af delene ..... ..... men må bøje mig for Horsens kendskab til betegnelser for lavt seatede spillere :-)
Skal vi ikke bare runde af med at beslutte os for at være hvad All så kært betegner: boblende talenter?
:-) / A-G
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?