Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-11-19 19:03 | |
![]() | Turnering 21/11 kl. 21 Onsdag den 21. november kl. 21.00. Last Man Standing. Vi spiller HAST, TILFÆLDIG, RANKET - i KROKODILLEN. Vi skal være lige antal og mindst 8 spillere, før turneringen kan gennemføres, så kom frisk! Tilmeld dig her. /horsens | |
MrWordfeud - Ikke længere medlem | 2012-11-19 20:11 | |
![]() | Som du nok har gættet, er jeg med | |
Marlin | 2012-11-19 20:50 | |
![]() | Jeg skal til kor klokken 19.00. Men hvis jeg når hjem inden vil jeg gerne være med, men jeg er bange for vi måske ikke er færdige. Så dette er en måsketilmelding. | |
Signatur - Ikke længere medlem | 2012-11-20 09:40 | |
![]() | jeg er på | |
itj | 2012-11-20 19:34 | |
![]() | Øv, kan ikke, men ville gerne! God fornøjelse! | |
Egern | 2012-11-21 07:19 | |
![]() | Jeg er med | |
dagplejen | 2012-11-21 08:04 | |
![]() | jeg er med | |
Greta | 2012-11-21 08:08 | |
![]() | Jeg vil gerne være med :-) | |
vaffi | 2012-11-21 16:26 | |
![]() | jeg vil gerne være med | |
dagplejen | 2012-11-21 16:43 | |
![]() | sorry er nødt til at melde fra | |
Marlin | 2012-11-21 20:51 | |
![]() | jeg er her | |
Ladyjane | 2012-11-21 20:55 | |
![]() | jeg vil gerne være med hvis i mangler. | |
Marlin | 2012-11-21 22:13 | |
![]() | hermed indsat chatten med forløbet af turneringen, Egern vandt over Marlin Held og lykke! Marlin: horsens var ikke i giraffen Greta: hrm.... Marlin: mystisk Greta: kan vi sende hende en besked? Marlin: ja Signatur: hun er nok ved at putte.... Marlin: jeg har skrevet en besked. Marlin: vi kan da også bare begynde MrWordfeud: ej Signatur: hvem styrer? MrWordfeud: vi må hellere vente på bossen Greta: har sendt besked til hende :-) Greta: har I styr på julegaverne? Signatur: neeeejjjjj Marlin: så vidt jeg kan se er vi 11, hvis cociosmor er med så er vi 12 Greta: det har jeg heller ikke, ikke en eneste.....:( Signatur: Kan du styre slaget, Marlin? Greta: jeg trækker mig bare hvis der skal være lige Marlin: jeg kan prøve, er vist ikke helt sikker på reglerne Marlin: men vi kan da spille efter ranking Signatur: ok for mig Marlin: 1egern mod 2 Marilin Marlin: 3 signatur mod 4 greta Egern: Jeg har luge fundet reglerne i forum, skal jeg kopiere dem ind? Egern: *lige Marlin: 5Ladyjane mod 6vaffi Marlin: 7 Felicia mod 8 Mr Wordfeud MrWordfeud: er vi enige om at bingoer er fredninger? Marlin: ja Marlin: bingoer freder en omgang Marlin: jeg tror det var dem der er tilmeldt. Marlin: vi starter MrWordfeud: felicia? er du der? MrWordfeud: hun er her ikke Marlin: så tag en som er der remming eller elmue MrWordfeud: de er jo ikke med Marlin: næh håb på horsens kommer Marlin: har du inviteret hende MrWordfeud: ja og remming og elmue Marlin: prøv at fiske en i giraffen MrWordfeud: sikke noget rod Marlin: ja øv MrWordfeud: nu har jeg prøvet Marlin: lykkedes det? MrWordfeud: niks MrWordfeud: metex er du med? metex: nej jeg kiggede bare MrWordfeud: vil du ikke nok springe til MrWordfeud: ? Signatur: signaturâ€&# 147;greta 534-387 Ladyjane: ladyjane 701 - vaffi 371 » Marlin har fået bingoen 96 points (AFSTAND)! Marlin: marlin 698 egern 618 Marlin: Greta og vaffi er lavest Marlin: tak for spil Greta: hej hej og pøj Marlin: Ladyjane og Marlin Marlin: Egern og signatur Egern: Mrw spiller stadig vaffi: tak for i dag vaffi: held og lykke til resten :-) Marlin: han får chancen i næste runde Egern: Tak Egern: og ok Marlin: så hopper han over første ok? Marlin: ellers skal vi vente længe Marlin: han plejer at bingoe vildt Marlin: hans spiller forsvandt » MrWordfeud har fået bingoen 136 points (SNoBBER)! Marlin: jeg tænkte nok at mrw bingoede MrWordfeud: mwf 598 metex 211 » Marlin har fået bingoen 278 points (SPåMÆNDS)! MrWordfeud: hvem skal jeg spille mod nu? » Egern har fået bingoen 243 points (KNyTTeS)! Egern: Egern 592 Signatur 379 » Marlin har fået bingoen 343 points (OMRÅDET)! Egern: hold da op en score, marlin! :) Marlin: Marlin 1033 og bingo Lady 293 MrWordfeud: er jeg gået glip af en runde? Marlin: ja men du er videre med din bingo Marlin: du fik lov at slippe for første runde grundet manglende spiller MrWordfeud: tak for medfølelsen Marlin: metex og lady er lavest tak og farvel Marlin: Marlin mrw j Marlin: Egern og signatur MrWordfeud: åh nej ;) Signatur: igen? Marlin: efter styrke » Indbydelse sendt til MrWordfeud. Marlin: er du der » Egern har fået bingoen 112 points (ROSINEr)! » Marlin har fået bingoen 70 points (NIEREnS)! Marlin: marlin og mrw uafgjort 526 Egern: Egern 549 - Signatur 335 Marlin: Marlin og egern fredet Marlin: marw og signatur farvel og tak MrWordfeud: selv tak Signatur: selvtak .... Marlin: Marlin og egern spiller finale MrWordfeud: held og lyke MrWordfeud: lykke » Indbydelse sendt til Egern. Egern: tak » Marlin har fået bingoen 134 points (FLETTEDe)! » Egern har fået bingoen 76 points (MaGTENS)! Marlin: egern 692 marlin 503 Marlin: Egern vinder da vi begger har bingo Egern: det var godt du reddede den, da horsens ikke kom. tak for det :) vaffi: hvem vandt? Marlin: egern Marlin: egern er skrap vaffi: ja selvføldig vaffi: tillykke egern Egern: tak, og da også i lige måde | |
horsens - Spil admin/Forum admin | 2012-11-21 22:25 | |
![]() | Kære venner Jeg er så frygtelig ked af at have brændt jer af. Jeg har kæmpet med en lille stridig unge siden kl. 20, og han er stadig sur og vil ikke sove :( men er faldet lidt til ro, så jeg lige kan skrive denne besked. Knus herfra og jeg lover at komme med en ny dato snart. | |
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.