Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 860
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
anno1953 - Ikke længere medlem2013-07-31 22:22
Antal indlæg: 264

:)) god vind Angora....sender en flaskepost fra Livø :))
 
Ringe2013-07-31 23:33
Antal indlæg: 4205

Husk at skrive beskeden til flasken inden du tømmer den for det originale indhold. Der er ikke os allesammen, der er dygtige nok til at sætte bogstaver sammen til noget fornuftigt, hvis de står i tilfældig rækkefølge. Det er derfor vi er i trøsteligaen.;-)
 
SteenKR - Spil admin2013-07-31 23:41
Antal indlæg: 976

Der er - så vidt jeg ved - ingen bagkanter nu, så alle burde kunne nå at spille færdig. Fortæl jeres modstandere, hvis I har lidt travlt. Så er de fleste friske på at speede op.

Dem I ikke hører fra, kan næsten altid nås med en privat besked. Prøv det.
 
Angora2013-07-31 23:47
Antal indlæg: 1990

Hovsa, troede at der var deadline i dag...
 
andemor2013-08-01 07:05
Antal indlæg: 652

Tror ikk Holkhar indberettet vores kamp og jeg kan ikk se den længere
 
andemor2013-08-01 07:09
Antal indlæg: 652

Steen er du sød at sende mail med trøstekampene til mig kan ikk finde den i min postkasse;)
 
SteenKR - Spil admin2013-08-01 20:52
Antal indlæg: 976

Stort tillykke til HIMMELPINDEN, der sejrede i Jomfruligaens finalerunde. 18 point og en plusscore på 378 point blev det til foran UffeBNielsen, der fik 15, og Signatur med 13 point.

Du kan se stillingen og alle resultater i finalerunden her: kortlink.dk/cq5u
 
Agmoo2013-08-01 23:47
Antal indlæg: 122

Også et stort tillykke til mestrene herfra - og tak til alle for nogle gode kampe :-)
 
lepenepe2013-08-02 00:42
Antal indlæg: 119

Så har jeg også prøvet en tur. Dit regneark fungerede rigtig fint her Steen - det var nemt og faktisk meget overskueligt, når man lige havde set lyset. Ingen problemer med indtastningen her.
Jeg ved jeg 2 gange kom til at afvise invitationer undervejs. Havde gang i mange andre spil, ville prioritere ligaen - og var ikke lige OBS på at det var ligakampe, jeg afviste...
Det ville være rigtig smart, hvis I kunne få spiludviklerne til at muliggøre en kort besked (eller bare et udråbstegn) når der inviteres til tur. Det bliver kun endnu mere relevant, hvis antallet af spillere forøges i den kommende liga - og det ser det jo umiddelbart ud til.
Begge gange sendte jeg en privat meddelelse til de pågældende , men kan konstatere, at det ikke er alle, der er opmærksomme på den slags...
Jeg havde ikke lige på forhånd overvejet, at mine medspillere kunne se min mailadresse i de mails, der blev rundsendt. Havde jeg vidst det, havde jeg nok brugt min alternative mail - ikke for at være anonym, men fordi jeg HADER spam. Så jeg må jo bare satse på at ordkampspillerne (også på det punkt) bruger fair play :)
Ellers bare tak for et fint stykke arbejde og tillykke til Himmelpinden.
 
Ringe2013-08-02 08:17
Antal indlæg: 4205

Også lige en evaluering fra Ringe. Det er en supergod måde at se resultater med det samme. Godt regneark. Men det voldte mig altså lidt problemer at komme ind med min outlookmail. Der var ikke helt de knapper, som Steen lovede mig, eller også nægtede de at acceptere mine ønsker. Men det lykkedes til sidst og vil utvivlsomt være til megen glæde fremover.
 
Himmelpinden2013-08-02 10:40
Antal indlæg: 6097

Tusind tak og tak for mange gode kampe. I finalerunden haltede jeg bagud i i hvert fald 2 kampe men fik det vendt på sidste ned læg. Så var super spændende af følge.

Lepenepe ellers skift mailadresse til næste turnering.

Super system Steen, hvis der er noget jeg savner er det nok lidt kommentarer til kampene undervejs, lidt hån og drillerier og det ved jeg godt man sagtens kan gøre i forummet, men bare ikke helt det samme når det ikke bliver fulgt af resultatet. Men det er jo ikke systemets fejl.
 
Angora2013-08-02 14:21
Antal indlæg: 1990

Tillykke til himmelpinden, flot (selvom han ALTID er skide heldig ;-)
 
Himmelpinden2013-08-02 19:35
Antal indlæg: 6097

Tak Angora du er altid så sød :-)

Med dine resultater kan man jo så ikke beskylde dig for at være heldig:-)
 
SteenKR - Spil admin2013-08-03 21:52
Antal indlæg: 976

Først og fremmest et stort tillykke til Himmelpinden. Flot. :o)

Tak for roserne til systemet. Der ér faktisk en kommentarside, men det er ikke så naturligt at bruge den, som hvis man alligevel skriver resultater ind her i forum.

Kunne man forestille sig mindre stillings- og resultatark, og så et kommentarfelt til højre for dette? Det vil selvfølgelig betyde, at komentarerne var nederst på siden, og at jeg skal til at bøvle med at lave arkbeskyttelse hver gang, men det kunne jeg nok godt leve med. Skal vi lave et forsøg?

I ligaen har vi bestemt os for at gøre, så alle har adgang til at indtaste på alle indtastningssider. Det vil hjælpe dem, der tror, at de er mere computermongoler, end de i virkeligheden er.

Lad mig lige høre, hvad I tænker.
 
Angora2013-08-03 23:01
Antal indlæg: 1990

Hej Steen

Ift. kommentarerne tvivler jeg lidt på, at det vil virke på resultatarkene i docs. Det er ikke så 'chat-agtigt' :-)

Jeg synes, at det er fint, at ingen ark er låst.
 
Himmelpinden2013-08-03 23:15
Antal indlæg: 6097

For en gangs skyld må jeg erklære mig 100 % enig med Angora.
 
MrsSweDane2013-08-04 11:24
Antal indlæg: 5794

Jeg synes også at lidt af hyggen forsvinder når der ikke kommenteres i tråden. Og det gør man jo når man indrapporterer et resultat.
Altså må også jeg erkende at det ikke er en 100% overbevisende fordel at turneringsdeltagerne selv taster ind.

Jeg afventer spændt Horsens erfaringer med at turneringslederen overfører resultaterne til arket. Det giver under alle omstændigheder et bedre overblik for alle. Og forhåbentlig aflaster det turneringsledernes arbejde :-)
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?