Forumkategorier
Bruger | Indlæg | |
---|---|---|
danishhottie | 2013-04-25 22:51 | |
![]() | Der er desværre mange som ikke åbner.. næsten en halv rute åbnede ikke for os.. så vi tog 3 i alt.. havde min venindes datter med, hun nåede lige at blive født , da hun mistede sin mormor af sygdommen. Så selvom hun kun er 9 år, melder hun sig til hjælp for andet år i træk.. Det er bare så stort af hende og hun ville med til næste år også .. Men tusinde af tak for jer opbakning også ang dette indlæg ;) | |
danishhottie | 2015-04-12 00:48 | |
![]() | syntes dette indlæg, også kunne bruge lidt opmærksomhed igen ;0) Kræftens Bekæmpelse samler ind i dag, søndag d. 12.04.2015 Håber du/ I igen ville hjælpe til , på den ene eller anden måde. på forhånd tak og rigtig god søndag og " rasle- tur " @-'-,-- | |
hannelund | 2015-04-12 07:37 | |
![]() | Kære Hootie og alle andre gode mennesker. Nemlig, lad os slå et slag for den gode sag. Vi er klar i Haslev med 77 ruter ud af 83 besat. Så tak og god søndag. | |
Ludvig49 - Ikke længere medlem | 2015-04-12 13:07 | |
![]() | Her i Brædstrup og omegn var der overskud af indsamlere! Indsamlingslederen benyttede facebookgruppen "Det sker i Brædstrup og omegn" - og det gav pote. Klogt tænkt :-) Tak til alle, der støtter sagen :-) | |
tcoxen - Ikke længere medlem | 2015-04-12 14:11 | |
![]() | I Hørsholm var vi flere indsamlere end sidste år :-). Og på min rute i år var der næsten ikke nogen hjemme, men til gengæld fik jeg samlet mere ind end sidste år. Tak til alle der har støttet på en eller anden måde:-) | |
andemor | 2015-04-12 18:40 | |
![]() | Jeg tømte sparebøssen i indsamlernes bøsse. Udover at støtte et godt formål får man det også bedre med sig selv ;)) tak til alle der brugte søndagen på at samle ind | |
danishhottie | 2015-04-12 19:01 | |
![]() | I sydhavnen, gik det også godt :0) Jeg havde 2 piger med på 11 og 12 år, da bare ga den gas.. 3 ruter til 6. Sal ( heldigvis elevator den ene vej ) men en gå tur på 9 -10 km i alt. Ga personlig rekord på 2100 kr i kontant og nok 500 - 1000 kr. På SMS / mobilpay. så kan da kun være stolt af de seje piger :0) Super flot af alle der har støttet, på den ene eller anden måde @-',-- | |
Kikri | 2015-04-12 21:35 | |
![]() | Og i Aarhus var jeg med til at tage mod de indsamlede penge - dvs sprætte indsamlingsbøsserne op og sortere pengesedlerne - og rigtig mange sedler passerede mine hænder-:) | |
danishhottie | 2015-04-12 21:40 | |
![]() | Der er vist indsamlet i alt 34, 6 millioner ind i år.. Super smukt.. Selvom sidste år var det 35,6 kr. Men det er da flot af lille Danmark, Så vi alle , kan da kun Være stolte over det @-''-,-- | |