Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 830
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
LSHo2015-08-23 12:29
Antal indlæg: 5821

LSHo 575
Loneside 481
 
Mortenbrandt2015-08-23 21:20
Antal indlæg: 742

Så lykkedes det endelig: finale i serie A: Mortenbrandt-Tove: 530-427
 
Akselbo2015-08-24 14:32
Antal indlæg: 185

Gr.G
Akselbo 563
Kongohuset 372
 
frejak102015-08-24 23:59
Antal indlæg: 2525

Frejak10 - 580
Ifa - 434
 
holk612015-08-25 19:25
Antal indlæg: 7943

Sejr !!

Holk61 466

Syvstjernen 451
 
Akselbo2015-08-26 21:49
Antal indlæg: 185

gr. G
Akselbo 553
Kongohuset 488
 
Jonisa2015-08-28 21:59
Antal indlæg: 2162

Sådan, - Johan!

Færdig, slut og helt stop for første sæson af Dobbeltchancen.

Mortenbrandt er så hjertelig glad for at vinde serie A ka' jeg se, - en seriesejr er altid velfortjent. Tillykke, Morten!

Badeferien sluttede i finalen for skemaformelmester supersteen. Bademester kimaran hev ham op af bassinet og vandt en kneben sejr på sølle ni points. Tillykke, kimaran!

Havde freja fået fat fra sæsonstart, ville den snart omtalte vinder have været mere udfordret i ræset for sæsonmesterskabet. 13 sæsonpoints i de tre sommerrunder er flot. Tillykke, freja!

Bedstefar har kun fået sæsonpoints i tre runder, - og alligevel gi'r 3x5 points en flot andenplads i sæsonmesterskabet. Tillykke Bedstefar!

LSHo vandt seriesejr nr. to i august og er osse flot placeret i sæsonmesterskabet på en femteplads. Tillykke LSHo!

Ringe har osse dobbeltsejret i første sæson og ender på en flot tredjeplads i sæsonen, lige med Bedstefar og kun slået på antal seriesejre. Tillykke, Ringe!

- og så ramte Akselbo en guldåre i serie G, - og klumperne var så store, at en kulstang for højeste scoreforskel i et finalespil nu er på vej hér til residensen. Tillykke, Akselbo! (nu må vi se, hvad det dér kul er for noget.......)

Der' langt mellem snapsene for holk, - havde du fået fire snapse i stedet for kun to, var du nok blevet snurrens. Til gengæld havde du snuppet sæsonmesterskabet! Tillykke, holk!

Og så sæsonmesterskabet........ ...!

Som det har været omtalt og fastslået før, var 'skabet placeret inden DC 1.6. Det skal nu stå i Aarhus hos Homernator i seks måneder.

Homernator lagde forrygende fra land i marts, april, maj og juni - afstanden til resten af feltet var så stor, at DC 1.5 og 1.6 nok blev betragtet som transportetaper.

Tillykke til Homernator, - jeg kontakter dig vedr. sæsonpræmien!

Resten af top-15 er nærmest helt lige, - kun tre points skiller!

------

Lidt statistik ska' I ha'!

Én spiller scorede i alle seks runder, - men nul seriesejre gjorde det umuligt for BodilKat at følge med Homernator.

Af 655 spil er 101 spil - svarende til 15,4 % - afgjort med en scoreforskel på 15 points eller færre. (Er der en der gider at tælle denne statistik sammen for Ligaen........?)

Den største scoreforskel er på 242 points, - og den laveste er på..... - fem uafgjorte spil!

I DC 1.5 i serie C blev alle fire spil i anden runde afgjort med 15 points eller færre.

- og DC 1.5 i serie A blev syv af femten spil afgjort med 15 points eller færre.

Én spiller opnåede at blive diskvalificeret i alle seks runder. For denne forseelse er vedkommende blevet idømt karantæne fra og med DC 2.1 til og med DC 2.6.

-------

Mine damer og herrer....... - værsgo og skyl, - og SKÅL!

Der indbydes til DC 2.1 i weekenden, sæsonkortlisten overføres!
 
holk612015-08-29 07:02
Antal indlæg: 7943

Tak for snapsene og den flotte afslutningsopdateringsinf ormationskommentar.
Vi ses.....
 
Homer2015-08-29 07:51
Antal indlæg: 1053

Tak for en god turnering - og jo, min taktik var at knuse alle modstanderne på stigningerne i starten, så jeg kunne rulle sikkert i mål på de to sidste etaper, og sparre flest mulige kræfter til DC2 ;).

Forhaven i huset her i Åbyhøj var egentlig ryddet, så der er plads til stilladset - men opdager så at jeg jo bor i en 1-plansvilla og derfor ikke har brug for det...

Jeg vil derfor gerne hvis muligt, udlodde denne fine gevinst her på ordkamp til nogen som kan bruge det, og donere et evt. beløb til Kræftens Bekæmpelse.
 
frejak102015-08-29 08:02
Antal indlæg: 2525

Hvor ærgeligt - har lige haft lejet stillads for at skifte gavle på huset
Tillykke til Homer og tak for en god turnering :-)
 
Jonisa2015-08-29 10:54
Antal indlæg: 2162

Inden I begynder at byde på Homers sæsonpræmie, er det på sin plads at beskrive det med småt.

I fri handel er værdien af et 7 meter (nåhøjde) rullestillads i en forlænget weekend lige omkring kr. 2.500,- ekskl. moms.

Med i prisen er kørsel tur/retur, montage inkl. demontage, grundig vejledning i fald lejer selv skal "ned/op" med grejet, samt dagsleje.

Mit tidsforbrug på opgaven er ca. 2×3 timer.

- og så de helt små bogstaver........ - stilladset er frit leveret i region Hovedstaden.

Fra regionsgrænsen afregnes kørte kilometer med kr. 1,-. Evt. "færge og/eller bro" afregnes krone til krone.

Eksempel......... - lejer bor 250 km fra Slangerup, dvs vest for Storebælt. Det gi'r ca. 4×200,- og så 4×360,- for broen....... - så præmien dur bedst herovre, ka' I nok se.

Jeg håber på forståelse for, at jeg ikke ligefrem skal hive grunkerbunker op af muldvarpeskindet...... - men gerne arbejder gratis i en god sags tjeneste!

 
Homer2015-08-29 16:39
Antal indlæg: 1053

Det er en rigtig fin gevinst du udlodder jonisa, og jeg tror alle har forståelse for at du selvfølgelig ikke skal have direkte udgifter forbundet med at levere en ydelse som du i første omgang også har doneret gratis.

Jeg håber at der er nogle sjællændere der byder, så vi kan få lidt ind til den gode sag.
 
danishhottie2015-08-30 17:21
Antal indlæg: 7627

Stort tillykke Homer.. Super flot spillet og sødt af dig at donere pengene til Kræftens Bekæmpelse @-'-,--
Håber du får solgt det dyrt ;0)))
 
Maj-BrittH2015-08-31 00:41
Antal indlæg: 1628

Stort tillykke og thumbs up til homer !
God turnering og flot præmie Jonisa !
 
danishhottie2015-08-31 09:24
Antal indlæg: 7627

Helt enig Maj- britt... super flot præmie jonisa
 
Diskussionen er arkiveret og ikke åben for nye indlæg.
Viser side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?