Spillerum
Giraffen0
Krokodillen0
Indloggede0
Mobilspil
Igangværende2 859
I samarbejde med

Forumkategorier

Bruger Indlæg  
itj2012-10-15 17:13
Antal indlæg: 443

En god gravhund - fordi den ikke har så skarpe kløer, når den ligger i sengen om natten. ;-)
 
forår2012-10-15 17:15
Antal indlæg: 3

Jeg kan bedst lide katte. De er ikke så afhængige af os mennesker som f,eks hunde. Selv om det til tider er irriterende at katten er så meget deres egne..... har selv en dejlig kat på 14 år.

Hvad synes du om alt det nye der sker i SF lige nu med formandsskifte og ministerrrokade..??
 
vaffi2012-10-15 22:48
Antal indlæg: 734

puha det er lidt at en hvepseredde at stikke hånden ned i. Jeg håber SF får lidt mere indfyldelse i regeringen end under Villy. Skal det være et krav til kandidater til folketinget at de bor i den kreds de bliver valgt for eller der det ok at alle flytter til djævleøen med det samme de er valgt?
 
bej2012-10-15 22:48
Antal indlæg: 17

Jeg synes det er godt at de har fået en formand med noget erfaring, det er lidt sejt at hun fejede toppen af bordet, når hun kom ind fra sidelinien. har ikke fulgt med i nyhederne til aften, så kan ikke sige noget om ministerrokaden.

Hvordan er du sund?
 
Ninni - Ikke længere medlem2012-10-18 20:47
Antal indlæg: 57

Jeg pröver at holde mig sund ved at väre positiv (i hvert fald så meget jeg kan!) og väre lidt påpasselig med cocacola, slik, kager osv. Et glas apelsinjuice til morgenmaden og 4 ture med gravhunden om dagen. Ellers er jeg lidt mistänksom mod alle råd om fedt og kolhydrater, fordi den ene gang er det ene sundt og det andet usundt og den anden gang er det modsat. Man skal jo også väre god ved sig selv så länge man har sig!
Hvad synes du er den dårligste egenskab hos et menneske? Altså hvad kan du slet ikke acceptere hos et andet menneske? (- - Det var måske ikke så positivt!)
 
itj2012-10-19 19:34
Antal indlæg: 443

Jeg elsker mennesker med sans for humor. Mennesker uden humor kan være noget anstrengende selskab.
Hvad får du tiden til at gå med (ud over Ordkamp) på en regnvejrsdag som denne?
 
vaffi2012-10-22 14:43
Antal indlæg: 734

at male er altid godt uanset om det er regnvejr eller solskin, det er også ved at være til til at se på hvilke bøger der skal bestilles på biblioteket her til vinter. Er I begyndt at tænke på julen?
 
lsw2012-10-22 14:46
Antal indlæg: 20

Ja jeg er begyndt at tænke på julen, den skal fejres sammen med en meget god veninde og min mand. Juledagene er sammen med børn og børnebørn.
Hvad synes du om den nye lukkelov for butikkerne?
 
Caw - Spil admin/Forum admin2012-10-22 17:11
Antal indlæg: 989

Jeg synes den er fornuftig! Af to årsager:

1. Den personlige årsag er, at søndag er altid den dag jeg som regel har tid og lyst til at handle/shoppe. Så at der er åbent søndag, er kun en god ting for mig personligt. Før den nye lukkelov, handlede jeg som regel i Fakta eller Netto om søndagen, men med den nye lukkelov har jeg mulighed for at handle andre steder også. Desuden har jeg faktisk en chance for at få nogle af de begrænsede tilbud, som der ofte allerede er væk mandag eftermiddag.

2. Som jeg ser det, kan den også medføre nye jobmuligheder. En dag åbent ekstra om ugen gør at der kan være brug for en mand ekstra, og med den ekstra omsætning en ekstra dag giver, kan der forhåbentligt være råd til det. Håber i hvert fald udviklingen vil blive sådan =)

Hvad er din holdning til forslaget om at fjerne værnepligten?
 
Viser side 1 2 3 4
Log Ind
Log ind
Ordkamp er gratis!
Vil du være medlem?